:/ + :) = :S

Jag HATAR att inte få svar från de jobb man sökt! De kan väl åtminstone besvära sig med att skicka ett mail där det står: "Tyvärr du är för korkad för att jobba här! Vi gav jobbet till någon smartare!"

Sen hatar jag dessutom mig själv.... Av 10000000000000000000000000000000 olika anledningar!

Sen hatar jag att jag inte trivs.... Jag har aldrig, på de 3,5 åren jag bott i den här lägenheten, kännt mig som hemma.... Jag vill aldrig vara hemma om jag inte måste... Jag försöker göra om här hemma så som jag vill ha det.. Men inget funkar....
Jag känner mig mer hemma hos Madde, Ida, mamma, Tobias eller ta mig fan vart som helst utom här!
Jag älskar området och jag älskar grannarna! Och lägenheten är super (om man byter ut lite tapeter o.s.v...) men trots det så trivs jag inte....

Jag har ingen ork till att städa, för jag har ingen lust! Det gör mig inte gladare om det är rent eller skitigt! Jag städar bara för att jag måste, för Tindras och katternas skull...

Nu stör Tobias mig i mitt skrivande så jag tappar koncentrationen! Han är.. ÅÅH SÅ UNDERBAR! hihi! Men jag skriver nog hellre med honom än i bloggen! han förstår mig bättre! haha!



Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0