Skitsnack!!

Tydligen så har det blivit en "missförstånd" p.g.a ett tidigare inlägg som någon läst "fel" och fått det till något helt annat och nu har det blivit pannkaka av det hela och gjort mig förbannad!
Jag tycker inte om när folk "ser en sak" och håller fast vid 'att så är det' och sen gå och prata om det som de har missuppfattat till andra och sen går nästa person och tror att det är så, utan att ta reda på fakta eller kolla upp det själv!

Hur svårt är det att antingen fråga mig om det verkligen är så som de tror eller bara LÄSA EN GÅNG TILL och se det rätta i det! Gärna INNAN man går och talar om för hela världen det man tror!

Jag hoppas allt blir löst i morgon för det blir inte roligt för någon om man skulle bli osams med någon över en sak som någon annan misstolkat!
Skitsnack är något jag verkligen inte tål! Speciellt inte när det gäller Nära vänner eller familj!

Ja ja nu har jag fått avreagera mig lite... Ska kolla nån Mötley video till och prata med Amandah nån minut till sen ska jag sova!

....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0