Sovit på saken!

Nu har jag sovit på saken! Jag chansar och åker med den senare bussen! Jag tror jag kommer hinna hitta hållplatsen på en kvart! Det kan inte vara så svårt tycker jag?

Antingen är det vid Vakasalatorg, som det står på kartan (Men jag tycker att det är lite konstigt för det står att den ska gå på vänster sida av vägen när bussen går på höger) eller så är det vid Siviatorg. Kanske hållplatsen bakom Kvarnen! Men nånstans där omkring är det iaf! Och på en kvart hoppas jag på att hinna! Annars får jag komma för sent för så kul är det inte att vandra runt utan mening i två timmar (Sorry Ida!) och dessutom är det kallt!

Vaknade av världens magknip nyss och lite smått huvudvärk.. Hoppas det går över!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0