Svar 2

Svar till Johanna: Nej jag har inte gjort någon utredning och jag tänker inte göra det heller! ;)
Jag vet varför jag mår dåligt och vad jag ska göra åt det! Och jag gör något åt det! Trappsteg för trappsteg! ;)

De som kännt mig länge vet att jag inte alls var som jag är idag för några år sedan! Så de kan tala om hur mycket jag har utvecklats och jag har gjort det själv! :) Fråga mamma! ;) hehe!

Jag har väl kanske kommit halvvägs, men jag tar mig framåt!

Jag måste bara få gnälla av mig och tycka synd om mig själv ibland för att må lite bättre! Därav allt tjat om hur dåligt jag mår i bloggen! Då kan jag läsa det jag skrivit igen och inse att så är det inte alls och ta mig i kragen och göra något åt det istället! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men då är det bra att du vet i alla fall ^_^

Och det är bra att gnälla av sig lite allmänt, och det är din blogg så du får ju faktiskt gnälla i den hur mycket du vill ;)

Det gör jag i min XD

2009-12-01 @ 20:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0