Till Tobias


Jag skänker dig mitt hjärta. Mitt hjärta som jag värdesätter mer än något annat.
För mitt hjärta delar du med någon annan, min dotter.
Jag litar på dig att ta hand om det. Att vara varsam med det.
Förvara det varmt och tryggt.
Att jag litar på dig ska du känna dig stolt över. För mitt förtroende är svårt att få och lätt att bryta.
Jag lär känna dig mer och mer för var dag som går och min kärlek bara växer.
Saknaden efter din famn är stor och varje dag utan dig tynger mitt hjärta.
Jag hoppas för allt i världen att du är den, den jag ska spendera mitt liv med framöver.
För du gör mig glad, rent av lycklig.
Och jag hoppas att jag en dag kan göra dig lycklig också. För det förtjänar du!

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0