WTF!!!

Snacka om att jag höll på att få en hjärtattack när jag öppnade brevet med fakturan från Norrtelje-energi idag!
De har, utan att förvarana eller säga varför, höjt priset för mitt bredband som jag har skrivit på ett fast avtal för med ca 90 kr! Får man göra så? Nu ska jag alltså betala 452 kr för internet!!!

Jag ringde nyss och skulle skälla på dom men hon jag skulle prata med var på lunch! Visst jag har fått nåt supernsbbt bredbands/tv-tjosan installerat men det är inget jag använder! Så varför ska jag betala mer då? Jag har ingen HD tv så jag har ingen användning av den där förbannade lådan i hallen!

Varför packar dom på en massa skit? Sen kommer de säkert höja hyran oxå nu när de installerat de här ventilerna, för det är ju inte gratis att göra! Jag börjar tycka mindre och mindre om den här byhålan på såååå många olika sätt! Snåla jävla kommun! "Det är för att göra inomhusklimatet bättre, men du får betala mer för det!"

Jag tycker inte att det är något fel på inomhusklimatet nu och jag har redan iskallt här hemma!

Om en halvtimma ska jag ringa igen och höra vad de har att säga!

och så är jag så förbannat less på det här borrandet!!!! Först elen, sen det här internet/tv skiten och nu ventilerna!! Vad kommer härnäst? Det går en verkligen på nerverna! Jag hör inte radion, tv'n eller vad Tindra säger! Jag hör fan inte ens vad jag tänker!!
Och hur ska jag kunna ringa när det låter såhär? *Huvudvärk*

Tindra skriker: "Sluta sluta sluta!!" när de börjar borra, så hon är nog inte så förtjust i det heller....

Kan jag inte få lite  medgångar nu när jag bara haft motgångar i mitt liv? Och kan de inte ringa och säga att jag kan komma till Sirkku nu!?
Kan man gå ut och be dom sluta borra ett tag för jag måste ringa?

GAAAH! Jag vill flytta!!!!!

Återkommer efter att jag har ringt!!

......

Kommentarer
Postat av: Kim

Man måste väl meddela höjning flera månader i förväg? Norrtälje energi är inget att ha! Jag betalar 425 för mitt mobila bredband, men det är ju avbetalning för min laptop inräknat i den summan.

2009-11-03 @ 13:27:32
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0