Lördag/söndag!

Gårdagen (och idag med!) var massa med mysig!
Först igår var vi in på någon "nörd-butik" *hihi* för att Tobias skulle ha sprayfärg till sina gubbar! ♥ Kände mig lite vilsen där inne men hittade faktiskt lite kul! Typ manga och gamla serietidningar!
Nicklas hade älskat stället! haha! De stod t.o.m och spelade War Hammers där! ;)

Efter det gick vi en sväng till Lustgården och spanade lite! Jag önskar att man var miljonär så jag kunde köpa alla snygga skor de har! Moahahaha!
Sen vart vi hungriga och gick till MAX och åt! När vi ätit upp så vi gick förbi Bion och kollade lite vad som skulle gå. Kom väl inte fram till så mkt... Jag gick bara på toa... haha! Sen så ringde jag Ida men hon skulle bara vänta på att Mattias skulle hämta Lucas sen kunde vi komma förbi. Så vi tog ett varv på Åhléns och hittade massa söta saker som jag vill ha! *Miljonär igen!?*

När vi strosade runt och kollade på leksaker och filmer så ringde Ida och sa att vi kunde komma så vi gick dit!
på vägen dit träffade vi på Jonte, Nicklas kompis! Bara sådär! Men det var skoj! Pratade en stund med honom tills hans buss kom. Sen till Ida och dricka kaffe/thé en snabbis.

Nä vi satt på bussen till Österby ringde pappa. Samtalet var väl sisådär... Men men.. Jag tänker inte ta upp det här... Men om jag säger att det var ett samtal på ca 4 min och det är det längsta vi pratat med varandra på.. Hmm.... 3 månader? aja...

I Österby fick vi köpa tandborste för jag är senil och hade glömt både tandborste och hårborste! Sen hem och mysa under ♥FILTEN♥ *Moahaha* och kolla på Cry Baby! Tobias hade inte sett den! *Förvånad min* Sen vart Tobias sugen på jordgubbar och jag på Cola så vi sprang till ica och handlade lite! Dyra jordgubbar, men Tobias betalade! hehe! Sen hem och äta mums och efter det var vi så trötta att vi lade oss i sängen och "pratade"! haha! Vi somnade rätt fort sen...

Vaknade lite för sent.... Hann inte till Pernilla.. Så vi ska ta det på lördag istället om hon hinner då! ;) Fikade med Tobias mamma istället! Hon är så rar! Ska sticka raggsockor till Tindra! ♥ vart bara en snabbfika. Sen skulle jag med bussen hem... :(
Men jag saknade ju Tindra oxå! Jag tror Tobias har ledsnat på mitt prat om "Tindra gör alltid... Tindra säger alltid..." hihi! Nej då!

Efter nästa helg är det fanimig Tobias tur att komma hit! ;) Och hör sen!

Nu ska jag ta ett varmt baaaad!! Sen sängen och sova! Börjar bli förkyld.. Inte kul alls.. Hatar kyla/hösten/vintern... Jag är typ konstant sjuk då....

Ha det super!! Puss och kram!! ♥


Kommentarer
Postat av: Kim

Låter som en trevlig helg. :)

2009-10-12 @ 10:50:15
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0