Okt. 13, 2009

Min kära dotter är så duktig!
Idag har hon, själv utan att jag sagt något, gått på pottan när jag tagit av henne blöjan! Just nu springer hon naken och nyss sprang hon in på toan och kom ut med pottan som det var kiss i! hihi!

---- Skrivet lite senare-----

Jag har börjat fundera på att gå till en läkare och kolla upp min huvudvärk! Jag har haft den i 2,5 vecka nu! Bara på höger sida och mot ögat/pannan... kan ju bero på stress, att jag är spänd eller vad som helst! men man kan aldrig vara nog försiktig! Eller?
Eller det kanske inte är något? Nä jag skiter i läkaren! Får iaf bara betala massa pengar och bli stucken med massa nålar.. Nej tack....

Jag hade ett samtal med P idag och det kändes bra! Jag är faktiskt lite förvånad! På ett bra sätt! *Tummen upp*


Nu ska jag, min hals och mitt huvud gå och sova!


Puss puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Huvudvärk i över två veckor är inte normalt... Tycker det låter viktigt att kolla upp för det KAN ju (mot förmodan) vara något allvarligt?

Själv är jag en sån som tror jag har hjärntumör så fort jag har ont i huvudet, men min huvudvärk beror ju på mediciner så jag vet redan vad felet är XD

2009-10-14 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0