Myshelg!

Det har vart en ganska så mysig helg ändå!

Fredag:
Var ledig så jag tvingade in Kim till Norrtälje så vi kunde köpa en present till Rasmus. Men var inte klara när hon kom! haha! Så det vart lite stressat ner på stan. Men vi hittade en "Rorri racerbil" som pratar (Skriker!?) och sen var Kim tvungen att åka igen...

Då gick jag till Å-villan och bokade tid hos Sirkku. De hade snart fått ihop en hel dag så de skulle ringa sen! Hoppas de får ihop en dag snart! *Längtar*

Efter det gick jag till H&M (jag kan ju aldrig slita mig från jobbet! haha!) och köpte ett par vantar, en mascara och hängde undan en stickad tröja.
Då vaknade Tindra som hade somnat på vägen ner och fick hejja lite på mormor innan vi bestämde oss för att gå å fika på Hörnan.

En bulle och äppeljuice till Tindra och en daimkaka och en cola till mig! Fast Tindra tyckte min daimkaka var godare än hennes bulle och jag tvärt om så vi åt hälften av varandras saker! hihi!



(Sen dog batteriet till kameran...)

Sen ringde vi P och han skulle till systemet så vi gick dit och mötte honom! Efter det gick vi hem och på kvällen hade vi myskväll med popcorn (Sockorn) och godis (Gosis) och började kolla på filmen "Bolt". men vi hann inte se klart hela för det vart dags för Tindra att sova och för mig att ta ett bad.

Lördag: Lämnade Tindra till min pappa (!!) innan det var dags att gå till jobbet. Det var full fart på jobbet hela dagen och tiden gick fort som tusan ena stunden och sniglade sig fram den andra.
Efter jobbet fick jag gå till mamma och hämta bilbarnstolen och Kim kom och hämtade mig. Sen hem till pappa och hämta Tindra!
Vi hade lite problem med att få in bilstolen i Kims bil. Den är tydligen inte byggd för bilstolar! haha! Men tillslut löste vi det med hjälp av pappa. Och så åkte vi.

Ja vi skulle då alltså till Pernilla, Nisse och Rasmus som hade fyllt två, på kalas! Men eftersom det blev så sent så vart det pizza istället för tårta! Rasmus och Tindra lekte så fint tillsammans! Tindra lagade mat och rasmus sågade ved! haha! Synd att jag glömde ta med kameran.. Men Pernilla tog en bild eller två!
Det var så mysigt så! Ville nästan inte åka hem! ;)

Jag satte på Tindra pyjamasen och gjorde i ordning välling åt henne och så satte vi oss i bilen. Vi tog en sväng in på grannbyn oc hälsade på min söta Tobias!

Ååååh så mysigt det var att få träffa honom igen! Och han frågade så snällt om han fick hälsa på Tindra och det fick han ju såklart! ;)
Kim berättade att Tindra hade suttit i bilen och sagt "mamma pussar Bias" haha! Hon såg oss ju genom rutan!
Kändes lite när vi åkte därifrån.. Ville ju pussas mera, men det skulle bli så förbannat sent om vi hade stannat längre!

Tindra somnade i bilen tillslut och när vi kom hem så bar jag in henne i sängen på en gång och hon somnade om så fint så. Sen bar vi in alla saker från bilen.

Tack så jätte mycket Kim för skjuts och all hjälp med saker o.s.v! ♥

Idag ska vi bara mysa och sen gå och handla lite!

Nu ska jag lägga mig i sängen och brottas med Lilleskrutt! ;)

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Kim

Visst var det mysigt, synd att det bara kunde bli en kort visit och att vi ej hann med att smaka på tårtan. ;) haha

2009-10-25 @ 10:14:39
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: mormor

Det finns ett förbehåll med Sirkku: Du måste fråga: min mamma säger att jag måste plugga för att få jobb! Så får vi se vem som har "rätt" eller om jag kan sluta oroa mej! ;) puss

2009-10-25 @ 10:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0