saturday=♥day!

I morgon är det lördag!
Och det betyder att vi ska åka till Uppsala en snabbis! Eller ja, över dagen är väl ingen snabbis.. Men ändå! haha! Det ska bli såååå härligt! Träffa Tobias och även Pernilla som ville ses en stund! Längtar!

Vad vi ska göra idag vet jag inte... Handla lite mjölk skulle behövas! Kanske ta en sväng i lekparken. Mamma skulle iväg på något idag så henne kan man inte hälsa på och min pappa är det inte ens någon idé att fråga....

Jag är så arg på min pappa så det finns inte! Han har inte hört av sig på jätte länge och sist han ringde var det för att fråga om det regnade i Norrtälje! Inte ens: Hej hur mår du?
Jag vet att det egentligen inte är hans fel... Men vad fan.. GROW SOME BALLS FFS!
Den enda gången vi hörs är när jag ringer och då har han aldrig tid att prata eller bara bråttom att lägga på av andra anledningar....
Ibland önskar jag att Bosse var min pappa för han är 1000 ggr bättre! Men nu är ju min pappa ändå min pappa och jag älskar honom ändå... Även fast jag hatar honom...
Ingen kan ju egentligen ersätta ens pappa hur mycket man än vill och försöker...

Men men... Nu får ni absolut inte tro att min pappa är en dålig pappa! Det är han inte! Han är bara lite för korkad för sitt eget bästa ibland.. Han har en stor jävla bussratt på ryggen med andra ord....

En passande låt för det här är Hoobastank - Never There. Länkad till spotify!
Nog om det....

Jag längtar tills i morgon! Hihi!
Och nästa helg ska vi gå på bio! Jag, Tobias, Tobias bror och hans flickvän! Vet inte vad vi ska se än men det spelar egentligen inte så stor roll bara det inte är något jag absolut inte vill se! haha! Det var bara så länge sedan jag var på bio så det kommer bli skit kul!

Jag väntar med att skriva mer om T av respekt för någon jag vet läser min blogg.... Så det får ni vänta lite till på!

Nu ska vi busa, jag och min lilla isglass som vägrar ha kläder på sig! Själv sitter jag och fryser arslet av mig!

Puss och kram, underbara barn!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

När kommer du till Uppsala? För mina föräldrar kommer upp och ska hälsa på, men kanske hinner träffa dig på innan?



Har du sett män som hatar kvinnor så gå och se flickan som lekte med elden! Den är grymt bra, tom bättre än ettan.

2009-10-09 @ 12:34:17
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0