Drill my head!

Det känns som att jag har en halv meter borr i mitt huvud!
Fast den egentligen är i min vägg, som för övrigt faller isär när han borrar... Ja "han" är alltså nån snubbe som är här och ska fixa super snabbt super telefoni/bredbands tjosan! Det låter som fan och jag kan ju tala om att jag kommer få STOR städa här hemma hela dagen idag för det är DAMM överallt!

T.o.m i min garderob..... *suck*

Jag har betongsmak i munnen och han har hörselskydd och jag har Queen i högtalarna! haha! Skåning var han oxå så jag hörde inte riktigt vad han sa när jag frågade vad det var han gjorde! hahahaha! Hoppas han är klar innan jag ska hämta Tindra iaf.....

OOH NO! Nu är ju mina posters dammiga oxå... Åååh... Och tavlorna....

Jag hade ju tänkt gå ut idag och fota lite men det SNÖADE ute och sen regnade det! Och kallt var det! Så det vart inge mysigt alls.....

"Borrar borrar borrar överallt! Hoppas att det aldrig någonsin mera bli modernt med snabbare bredband och skit" *Sjunger*

Undrar om han gillar min musik! Moahaha! Kanske ska fråga om det är nåt speciellt han vill lyssna på? hehe! NOT!!

Nej fy nu är jag på sånt humör.... Hoppas ingen bråkar med mig idag för idag är jag BITCH!
Och jag saknar Tobias....

Nu kommer det flera killar hit!! Söt var han oxå! hihihi! Men inte lika söt som min Tobias! ;) hehe!

Nej nu skriver jag bara meningslöst crap!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0