Duktiga jag!

Idag har jag vart duktig!

Först har jag storstädat! men det var inge kul för dammsugaren suger! (Haha!) Och jag vart så förbannad på den så jag bankade röret i golvet/mattan och då började det ramla ut saker ur det! Så jag fortsatte att banka och det kom mer och mer och tillslut kom det ut en stor bit torkat bröd! Så det var DET som hade satt stopp i röret!

Och det var UNDERBART att dammsuga med en dammsugare som fungerade! fast jag fick byta dammsugarpåse för den blev full... Men man vet att den funkar när munstyckat verkligen suger sig fast i golvet! hihi! RENT!!

Jag är sååå glad att jag kan få min matta helt ren nu igen! Nu är det sååå fint här hemma! ^^
Jag satte även upp min "ljusslinga" i v-rummet! Jag tyckte att dte var så mörkt där och det känns så onödigt att ha golvlampan vid datorn tänd när man siter i soffan. Och man vill ju inte ha taklampan tänd heller.. Då blir det inget mysigt! Så den åkte upp!

Såhär mysigt är det nu!


Kanske ser lite "julafton" ut? Eller vad tycker ni? Jag vill ju egentligen ha två lampor hängandes i fönstret, men har inte hittat några som passar.. Eller jag hittade på MIO som dessutom var billiga, men de var såklart slut! Ska kolla på IKEA oxå.... Men nu har jag ändå inte råd med några...

Och jag har dessutom tvättat idag! Eller jag håller på nu! Skönt att få lite rent och fint överallt här hemma nu! ;) Har t.o.m passat på att tvätta lite filtar!

Kom just på att jag saknar farmor... Undrar när jag ska hinna hälsa på henne?

Nu låter det som att Tindra vaknat!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kim

Mysigt! :) Lite julstämning, men snart är det ju första advent. :)

2009-10-28 @ 10:15:01
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: :)

Det blev verkligen jätte fint

2009-10-28 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0