Fjortis!

Jag ska oxå tuppera håret och sluta borsta det (Knullruffs?) och har för mkt foundation och ha det på läpparna och lämna en ful rand längs hårfästet och på hakan! För jag tycker att det är så GRYMT snyggt!!

Man får inte glömma att ha minst 4 nyanser brunare än sin egen hudfärg så det verkligen syns att man har sminkat sig!

Jag är sååå glad att min mamma lärde mig hur man ska sminka sig! Och jag tänker lära Tindra samma sak när det är dags!
Visst har jag väl oxå experimenterat med smink! Men nu ser alla likadana ut = det är en trend? WHY OH WHY? Det är ju så fult!

Och när ska folk lära sig färga håret rätt? Är man osäker när man ska köpa färgen så fråga PERSONALEN för de vet vilken färg man ska ha, vilken som passar just dig!

 

Soooo hot! NOT!


Kommentarer
Postat av: J

Vilka är det på bilden, du och ? ... :P

2009-10-24 @ 09:20:39
URL: http://eng.blogg.se/
Postat av: Kim

Ja den där idioten som började rida Chalet förut tog ju med sig 2 st kompisar som hon lät rida utan att fråga! Vilket slutade i att bägge de 2 ungarna flög av, blodiga hästar på rymmen i skogen och trasig utrustning!

2009-10-24 @ 09:29:02
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha! :) Håller helt med dig att det är riktigt fult. Vi har några sånna på skolan och jag skäms!

2009-10-24 @ 16:20:09
URL: http://loovepeace.blogg.se/
Postat av: madde

En sak har du heeeelt fel i. Personalen vet inget om hårfärg! iaf inte på H&M. Dom har alltid guidat mig till fel färg;) så sorry håller inte med dig med det hihi. annat kanske dom är bra på men inte på blekning:)

2009-10-25 @ 14:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0