Förbannad!!

Sökte efter hjälp eller svar på "Hittekatter.ifokus" nyss och det enda jag fick var negativitet så nu är jag förbannad oxå!

"hoppas det här är ett dåligt skämt,, man avlivar väll inte en katt för att man ibland åker bort elr jobbar, han stannar nog hellre inne den dan än att bli avlivad om han själv får välja, Och kräva kattlucka, hallå, hur många bor i hus på kattvänligt område långt från vägar tror du"

...är b.l.a ett svar jag fick.... Det ENDA jag ville var att han skulle få ett hem hos någon med kattlucka så han kan få gå ut! Och då blir folk sura för det?

Och de måste ju förstå att jag inte kan ha en kissande katt hemma!! WTF IS WRONG WITH PPL!?!?!?!


Nej nu har jag aggro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0