I'm not insane!

Undrar om någon försöker ta kol på mig!

Igår hade jag hjärtklappning hela vägen från dagis till jobbet. Inte förrän jag satte mig ned och gjorde som jag brukar göra för att det ska gå över, på golvet i omklädningsrummet på jobbet, så gick det över.
Och nu kommer det lite då och då och jag är lite orolig att det ska komma en sån där attack igen och jag måste åka till akuten... Igen....
För så här mycket har det inte vart på många år nu!

Vad gör jag med Tindra då lixom? Ska hon åka med?

Jag vet inte om det beror på stress i kombination med att jag är deprimerad. Eller något annat....



Och nu har de börjat borra här igen! De där jävla ventilerna! Och varje gång jag hör det där ljudet så, vare sig jag vill eller inte, kommer tårarna! Jag orkar inte med mer borrande! Det är som att de borrar på mina nerver!!

Jag somnade 3 i natt och sov väldigt dåligt. Sen 5 över 8 i morse började dom borra... I LOVE IT!
Idag vill jag egentligen bara ligga i sängen och gråta... Men det går ju inte... Jag måste ju städa och tvätta!
Sjukt mkt kläder är det nu som måste tvättas!

Jag har iaf löst problemet med Tarzan om dagarna! Han får gå ut så fort jag går hemmifrån! Ska bygga en liten låda till vintern sen! Men jag vet inte hur jag ska göra om jag åker bort över natten eller i två nätter....
Då brukar de ju få massor med mat och vatten så de skulle kunna klara sig i en vecka! haha! Så de lider ju inte av DET! Det är ju bara det att jag inte vet vad jag ska göra av Tarzan! Han kan ju inte vara ute i 3 dagar i sträck!
Och jag kan ju inte ställa ut mat på altanen åt honom för då är ju hela grannskapets katter där och äter upp det!

Feliwell (Stavas?) kanske när jag är borta? Hmm... Får gå till apoteket och köpa en såndär refill och låna mammas "dosa" och prova helt enkelt! Funkar det så är det ju super!!

Nej nu ska jag ta ett stort glas thé och sätta mig och kolla påBollibompa med Tintin!

Kram...

Kommentarer
Postat av: Kim

vad e feliwell?

2009-10-27 @ 10:00:46
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du får väl se till att ha kattvakt om du åker bort längre tider helt enkelt? :)

(Din mor, Bosse och bror bor ju väldigt nära så ;))

Min mormor och morfar släpper in och ut Tajson 1-2 gånger om dagen och ger mat då vi är borta. När man har katt blir man ju tyvärr begränsad i hur länge man kan vara borta men så är det bara ^__^

2009-10-28 @ 23:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0