isglass!

Åh vad jag tycker om Tobias! ♥

Igår när jag var lite ledsen och när jag tänkte alldeles för mkt som vanligt så ringde han upp och vi pratade om allt mellan himmel och hav, som vi brukar! Det är så skönt. Så slipper jag tänka så mkt!

Han är den där lugna, sansade och coola typen. Medan jag är den där hysteriska, stressade typen! haha! Jag hoppas vi kan lära oss lite av varandra med tiden! Jag skulle behöva coola ner lite så jag kan focusera på en sak i taget istället för att ha 4711 (Fyrahundra sjuttio elva) saker i huvudet på samma gång och så får jag INGET gjort istället!



Jag vart helt plötsligt väldigt sugen på glass!! Sjukt....

Idag ska vi gå och handla! Jag och Tindra! Och så ska jag betala räkningar.. *Blä* och igår fick jag första fakturan från det nya elbolaget och de var ju inte alls billigare än Norrtelje-energi! Men det är miljövänlig el så det är ju bra iaf! Men de lovade att de skulle vara minst 20% billigare än Ne-el och nu var de t.o.m dyrare! Ska man ringa och klaga?
Eller blir elen automatiskt dyrare på vintern? För jag har verkligen inte "slösat" någon el. Aja.. Får ringa upp och fråga....


Jag fryser ihjäl fast jag sitter i mjukisar och tjocktröja! Nu ska jag sätta på mig lånkallingar under mjukisarna och dra på en till tröja under tjocktröjan.... Kanske leta upp mina mysstrumpor oxå och tofflorna är alltid på!

Tindra vill oxå ha tofflor! Iskallt på golvet ju....

Nu ska vi mysa i soffan!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åhh vilket fint och mysigt kort. Lycka till med kärleken :)

2009-10-23 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0