Jag VILL!!

Var inne på blocket och kikade lite om någon hyrde ut någon billig lägenhet i Uppsala!
Hittade det här huset!
Det hade ju vart en dröm att bo där! Även om det är väldigt litet.. Men jag vet iaf en liten svart kisse och en liten unge som skulle bli lyckliga av att bo där! hihi! + Att det finns hästar och man kunde få hjälpa till på gården (mot betalning eller inte stod inte men jag antar att det är någon slags betalning.. Annars är det ju inte lönt!)

Jag kommer nog inte få flytta dit, men drömma kan man ju! ;)
Det hade ju vart perfekt.... Men men...

Idag ska jag och Tindra ut och fota hade jag tänkt, men vädret verkar inte vara på min sida idag + att jag är tok förkyld och har ont i hela kroppen....
Jag "fick"(låna) en kamera av Tobias så nu kan jag fota igen! Min kamera suger ju... Kul kul!

Åååh jag har sååå ont i kroppen.... Och snoret bara rinner.. Så nu har jag gnällt lite! ;)

Nä om man skulle mysa ner sig i sängen en stund... Bara 19 grader här hemma idag.. *Brrr* Elementen är på men bara ljumna... Och det drar ju som satan från varenda fönster.. men de skulle bara fixa i köket.. Där det är som varmast?! :S
Tofflor, långkallingar och tjocktröja + kimono på idag! Tindra har sina mjukisar! Hon skulle behöva ett par tofflor hon med... Men snart får hon ju raggisar! hihi!

Mys på er!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Bosse

Buuuu för Uppsala! Älskar ju er och vill att ni ska stanna. Om du vill ha mer kontakt med din pappa så kan du väl bara ringa honom?

2009-10-13 @ 08:09:10
Postat av: Kim

Förstår det! Alltid skönt att komma hemifrån ibland. :)

2009-10-13 @ 09:01:21
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0