Kompisar!

Sorry för dålig uppdatering!
Men när jag kommer hem från jobbet så vill jag bara umgås med Tindra och sen är jag helt slut och ligger mest i soffan och glor på TV och orkar inte göra så mkt... Sen har det inte hänt så mycket heller. Fått jobba några extra dagar och det är bra! Igår och idag!

Idag ska jag till AMS innan jobbet på möte med min handläggare. Hoppas jag får fram något vettigt då.. Men man ska inte hoppas för mkt med AMS!!
Sen jobbar jag till 18.00 och ca 18.15 kliver Tobias av bussen på busstationen! hihi! Det blir ju perfekt!

Jag har ju saknat honom så mycket så det ska bli skönt att få träffa honom igen! Bara mysa hela helgen!

Igår storstädade jag hemma! Jag menar verkligen storstäda + "piffa"! Jag tror jag kastade ut ännu 3 påsar med skit jag sorterat ut och kastat! Jag känner mig så duktig så!
Och sen är det ju underbart att dammsugaren fungerar som den ska igen!

Jag köpte ny kattsand från Eldorado förra veckan... och igår såg jag att ceacars söta små vista tassar var alldeles oranga! Sanden är nämligen röd/orange! Typiskt... Det kostade ju bara 20 kr för 8 liter så jag tänkte att det kunde vara värsta klippet! Så jag köpte två! Men så får kattstackars röda fötter av den...
Ja ja han får väl stå ut tills jag blir niljonär!
Då kan han få kissa i diamantsand! ;)

Och så har jag kommit på en eventuell lösning på Tarzan problemet! Jag hoppas verkligen att det går!

Nu är det 40 min kvar tills vi ska vara på dagis och vi är klara för länge sedan! Jag som ALLTID är ute i sista sekunden! haha! Men idag vaknade jag med massor med energi och t.o.m dammsög en gång till på morgonen efter att Tindra ätit frukost!

Tindra vill gå nu hon! Men får vänta lite och vart sur på mig och kastade sina skor på mig! Knäppa unge! nu står hon i hallen och gråter för att hon inte får klä på sig! haha! Snacka om att gilla dagis! ;)

Hon berättade för mig här i veckan vilka som var hennes kompisar på dagis! ^^
Tindra - "Kompis"
Jag - Vem är din kompis?
Tindra - Nova kompis!
Jag - Är Nova din kompis?
Tindra - Saga Li Kompis. Samuel kompis.
Jag - Hihi är dom dina kompisar på dais?
Tindra - Malin kompis! (Mailn är en av "fröknarna")

Tindra gillar Malin bäst tror jag. Innan hon började i deras grupp var Tessan favoriten. Men nu är det Malin! ;) Jag gillar oxå Malin! Hon har så bra hand med barnen och man ser verkligen hur mkt hon tycker om dem allihopa! :)

Nej nu ska jag gå å pussa på lillan! Hon försvinner ju till sin pappa i helgen...


Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Gulliga unge :p

2009-10-31 @ 10:15:55
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0