Nu är det uppdaterat!

Nu har jag ju inte upppdaterat på ett tag.
Men jag har vart upptagen med att jobba! Och sen så har jag inte haft lust att sitta vid datorn när jag kommer hem. Då vill jag hellre umgås med Tindra! Nu sover hon så jag passar på...

I veckan har det inte hänt så mkt än. Har vart lite nere men jag tror det är på väg upp igen.. Jag var djupt nere där ett tag... Illa illa.... Då är det skönt att jobba så man slipper tänka! Hjärnan går på högvarv nuförtiden! Behöver något som tar bort dessa tankar! Svårt att sova när man tänker hela tiden...

Börja supa kanske? haha! Nej då.. Men det skulle vara skönt att komma ut lite! Kanske festa lite? Men det får vi ta om.. Hmm..... En månad!
Skulle vara skönt att få dansa av sig lite energi och frustration! Rejv kanske? haha! Är Tindra hemma så kan jag ju inte ha hög musik på, annars hade jag kunnat träna och/eller storstäda... Då menar jag verkligen skura listerna med tandborste! Jag har faktiskt riktigt god lust att göra det! Men det får jag ta... Hmm.. Om en månad! haha!
Eller när jag har barnvakt en hel dag....

Ser fram emot Rasmus kalas och Globen Horse Show iaf! Lite kul att göra!

Jag har kommit på lite saker som jag vill ha i julklapp!
  • Systemkamera
  • Nya högtalare till datorn
  • En ny/en till hårddisk till datorn (Min är full!)
  • DVD-brännsivor
  • Körkortskonto med pengar på!
  • Körlektioner på trafikskolan
  • Ett Wii + singstar
(OH MY GOD! Jag har bara önskat mig teknikprylar! hahahaha! Måste vara första gången någonsin! Kors i taket!)
Sen har Tindra även kommit på vad hon vill ha i julklapp:
  • En växasäng
  • En rutschkana (Stavas?)
  • Pyjamaser och kläder
  • Varma, mysiga tofflor att ha inne när det är kallt (Jämt alltså!)
  • Böcker
  • Sängkläder
Hon vill INTE ha så mkt leksaker och gosedjur för det har hon redan i överflöd! haha!

Snart är det jul!!


Puss å krääm!

Kommentarer
Postat av: Kim

Får hon bestämma så säger hon nog leksaker ;)

2009-10-22 @ 09:54:37
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0