Okt. 14, 2009

Den 27 (Var det väl?) Nov ska jag åka med Kim och några andra till GLOBEN HORSE SHOW!
Ska alldeles strax föra över pengar till henne! Ååh jag älskar ju den där förbannade showen! haha! Jag tror jag blir åtminstone tårögd varje gång jag ser på det där! haha! Sååå mys!

Det känns som att lite i mitt liv börjar lösa sig nu!
Fick ett litet "mental brakdown" igår av alla borrar, allt damm och skit på golvet och Tindra slet i mig och grät... Jag har som sagt haft huvudvärk i 2,5 vecka i sträck nu! Så jag var inte på världens bästa humör... Men jag tror det beror på att jag sovit dåligt för igår gick jag och lade mig innan elva och sov hela 8 timmar! Och idag har jag inte huvudvärk! *Woho* (ÄN!)
Fast jag hade säkert kunna sova mer! Jag hade ställt klockan på 7 så att jag kunde snooza en halvtimma.. Men det blev en timma istället! haha!
Fast vi kom i tid till dagis ändå! Ibland är jag duktig! ;) Dock åt jag ingen frukost.. Bara thé... Halsen gör inte ont längre, men däremot har jag förbannat ont i lungorna! Det är bättre nu, men när man vaknar kan man knappt andas! Och hostan är inte så farlig som tur är! Undrar om Mollipect hjälper mot den här "hostan".. Det är ju ingen slemhosta så att säga....

Jag saknar min husfluga, "Flugis".... Han var alltid efter mig.. Antingen på dataskärmen eller vid sängen när jag sov! haha! Jag hade honom i två veckor... Sen åt Ceacar upp honom här om dagen...!!!

Nej nu ska jag ta ett skållhett bad och se om det "mjukar upp" lungorna lite! haha!
Snart är det fredag oxå! ♥

Puss och kram, ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag ska till min BM idag så då kan man väl boka ett läkarbesök? :)



Yes den 27 november. :)



Sov på regelbundna tider och drick mycket vatten. Ät på fasta tider så brukar man få ordning på skallen. :)

2009-10-14 @ 11:32:38
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag pratade aldrig med henne om det, hon är så konstig. :p Blev mer prat om vaccin mot svininfluensan.



Varit utan huvudvärk nu med? Fasta vanor brukar få kroppen i rätt balans.

2009-10-15 @ 10:53:21
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0