Scary shit!

I natt såg vi filmen "Paranormal activity".
Jag tror ju stenhårt på sånt där, med andar och demoner. Medan Tobias är värsta skeptikern. Så han trodde filmen skulle vara skit dålig men såg den ändå för min skull.
Och jag kan ju lova att det var det läskigaste jag sett i mitt liv! Eller ja.. Den läskigaste filmen! Och jag blir sällan rädd för "skräckfilmer"! T.o.m Tobias vart lite skraj!

Jag hade lampan tänd och vågade inte kliva ur sängen!! och jag vågade inte sova för så fort jag blundade så såg jag bilder från filmen framför mig! Stackars Tobias var ju jätte trött och ville sova! hihi!

Men tillslut, runt 6 tiden så somnade vi!

Men fy fan säger jag bara! Denna film bör ses i dagsljus med minst en person i sällskap!

Trailer:

 

HAPPY HALLOWEEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0