*Sjunger borr-sången*

JAG KAN INTE HÖRA MIG SJÄLV TÄNKA!!!!

Så less på allt borrande som vart de senaste månaderna! Visst, jag vaknar innan de börjar.. Men det är inte så härligt att lyssna på ändå! Nu är det tredje gänget här och borrar!

Jag sover så förbannat dåligt nuförtiden! Vaknar av minsta lilla!
i Morse vaknade jag fem i halv sju av att telefonen ringer! Det är Patrik så jag trycker bort samtalet. Sen kunde jag inte somna om och en timma senare skickar jag ett sms om varför han ringer så tidigt! Får ett "?" tillbaka så jag ska ringa upp istället. Men när jag försöker ringa på det nr han ringde från sist (Sista mottagna) så står det "Det finns inget telefonnr till kontakten" VAD I?

Men ringer från telefonlistan och han säger att han inte har ringt! Jag säger ju att det är någon som försöker ta kol på mig....

Hopps jag får komma till Sirkku snart så kanske hon kan tala om vem som vill se mig död.... Eller om inte, vad det betyder!!

Oh my god! Jag vill ju bara sova ordentligt en hel natt! Det enda jag vill!! FAst.... Sov väl 5 tim och 30 min i natt iaf! Inte dåligt! Sov ju 3,5 igår!
Ja ja...

Nu ska jag väcka Tindra! Ska ju som sagt börja jobba tidigare idag......

kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0