Växeln hallå hallå!

Nu är jag ju trött så det skvalar om det! Jag var nyss och lämnade Tindra på dagis! En timma för tidigt!
Men då hann jag hem och äta lite frukost och skicka iväg en arbetsansökan eller två!

Börjar jobba om en timma så jag ska väl snart klä på mig igen och gå. Men först ska jag ringa Roslagsbo. och fråga om de här ventilationssystemet som ska inslalleras.... Om det blir kallare här när de sätter in det. För då vill jag att de sätter in extra element och betalar en del av elen eller sänker hyran! För 18-19 grader är fan inte humant i en lägenhet!


Och nu har jag ringt och fick inte mycket ut där.. Inget svar  "ja eller nej" utan snarare: Det är 20 grader som gäller...

"Ja men jag har 18-19 grader! Och vill INTE att det ska bli kallare!"
"Jag hör vad du säger.. men det är 20 grader som gäller..."
"Så det blir inte kallare?"
"Du får ett bättre innomhus klimat"
"Men det blir inte kallare?"
"Får vi ta oss in till dig idag?"
"ja visst"
"Då ska vi kolla det. Det låter i fläktsystemet så det ska ordnas."
"inget jag störs av, jag vill bara inte ha kallare!"
"Vi återkommer..."
*klick*

Ja du, ibland undrar man!

Ikväll kommer en uppdatering om helgen oxå! Det var en riktigt rolig helg!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA!! :P va!? är det "svaren" du fick ?! hahahaa.... my gooood...

2009-10-19 @ 14:41:10
URL: http://sandrakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0