Vill du ha en katt?

Jag börjar inse att mitt liv är ganska trist när jag sätter mig och ska blogga och det är bara blankt.....

No money = No fun!
All work = No time for fun, but money!

Ja Tindra kan jag ju skriva om, men det "viktigaste" vet ju de som bryr sig redan om! Sen att jag saknar Tobias är det väl ingen som missat? Så det behöver jag ju inte skriva igen!

Vad ska jag skriva om då?

Är det någon förresten som vill adoptera en svart, kastrerad hankatt? En jätte rar och gosig katt (När han fått förtroende för dig, annars kan han vara lite skygg!) Ett MÅSTE är att du har kattlucka så att han kan gå ut och komma in när han vill!
Om ingen vill ha honom så måste han tas bort eftersom han inte trivs här hemma när han måste vara instängd (T.e.x om jag åker bort en dag eller två) och jag tycker synd om honom!




Skriv om du är intresserad eller vet någon som är!

Han skulle passa utmärkt som stallkatt!


Puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

när vi flyttar till gården, kan vi ha nog plats för en till.

2009-12-02 @ 10:07:11
URL: http://sannaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0