Vill oxå!

Mein käre lillebror ska tydligen åka och se på Rammstein..... Utan mig.... Igen.... Han frågade inte ens om jag ville följa med!! Taskmört! Jag som försöker komma på något vi kan göra tillsammans! Ja ja han ska väl dit med grabb-polarna och då kan man ju inte ha syrran med! ;) hehe!
Även om jag tror att jag är den som kommer "inte fatta ett skit" när dom umgås som vanligt! haha!

På lördags ska jag och Tindra in till Uppsala över dagen! Jag ska kolla lite butiker (Bara kolla för jag är fattig!!) kanske fika (Vatten och ett mariekex) och träffa Tobias♥! Och så tänkte jag höra om Ida hade tid att ses en stund! Så kanske Tindra och Lucas kan leka lite! ;)

Undrar hur seg min dator är egentligen när Spotify hakar upp sig och lägger av ibland när datorn tänker... Jag måste hitta någon som kan hjälpa mig och fixa den! Det här funkar ju inte!

Sandra du ljög för mig när du sa att det var en skitbra dator! hahahaha!

Idag är det marknad!!! Inte för att jag kan köpa något.. Eller brukar köpa något.... Men en munk måste jag ha! Och jag ska även träffa Danne idag som jag senast träffade utanför Coop en snabbis för typ två år sedan (Eller var det ett år?)! Och innan dess var det ca 4 år sedan... Så det var ett tag sedan man träffade honom! Så det kommer bli jätte kul!

Jag och Danne (och några andra såklart) umgicks mycket när jag gick på Jälla och ett tag efter det! Varför vi slutade umgås vet jag inte.... Lite synd.... Det bara blev så.... Ja ja! Men idag ska vi ses iaf! Mycket att prata om! hehe!

Jag har super duper ont i nacken idag! Vaknade och lyfte huvudet från kudden och trodde jag skulle dö! Aj...
Skullle behöva det där varma badet nu..... Och massage..... Och en naprapat!

Just ja! Finns det någon vänlig själ som vill betala en naprapat åt mig så jag kan börja leva som en människa igen? hehe! Min jävla ischias tar kål på mig!! "Träna" säger mamma.. Men det gör ju ont när jag rör mig!! Jag får googla på "alternativ behandling" annars får jag väl börja köpa piller på svarta marknaden! haha! Nej då...

Nu ska jag.. Gissa.....? STÄDA!! Det enda jag gör om dagarna numera känns det som! haha! Städade så fint igår och så kom Tindra hem från dagis och så såg det likadant ut igen! Ja ja....

Puss å kram underbara människor!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hur länge ska du vara i Uppsala då? Kanske jag och Rasmus också kan komma in en snabbis!

2009-10-07 @ 12:09:32
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är inte fel på datan, det är bara skit bakom tangenterna :)

2009-10-08 @ 18:52:14
URL: http://laagerljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0