Socker rehab!?

7 dagar utan Coca Cola!
Men däremot äter jag en massa godis som substitut... Jag är sockerbroende!

Så från och med idag ska jag inte heller köpa godis! Jag behöver socker rehab! Det är farligt med socker, det är som knark ta mig fan!

I morse började de borra här utanför i fasaden..... Strax innan halv 9 började dom. I väggen precis ovanför min säng! Och dom har borrat konstant sedan dess! Det låter som fan och det går mig på nerverna! Satte på musik för att slippa höra men det hjälper inte... Jag vet inte vad de gör.. Men de har även grävt en massa gropar utanför på gården och håller på inne i el-centralen.

Och jag fick en lapp idag att det kommer en grovsops-container på onsdag! Skönt! Så kan jag bli av med lite skräp ute på altanen som jag glömde sist. Mormor gnällde ju på att det var stökigt där! haha!

Igår var jag och Tindra ner på byn och hämtade min poster! Och idag ska jag gå å köpa sånna där "lister" man sätter på postern så att jag kan hänga upp den oxå! Jag skulle ju vilja ha dom inramade, men Ö.B har slutat sälja ramar i den storleken och lillebror kan inte fixa det om inte chefen är borta, annars får jag betala ca 600 kr styck! Och det är väldigt dyrt tycker jag!!

Men vi träffade på Madde och hennes mamma igår oxå, så vi hängde med dom ett tag! Det var trevligt! Köpte en festis på Caféet vid biblioteket medan vi passade på att gå på toaletten. 12 jävla kronor för en liten MER! Dyraste drickan jag köpt tror jag! Men Tindra tjatade om att hon var törstig och sprang fram till kylen och tog en dricka själv, så jag fick väl betala den... Hade kunnat gå till Ica och köpt en likadan för max 7 kr, men hon kunde tydligen inte vänta!

Tindra har en ny hobby! Pilla bort klisterlapar från saker! ;) Nu har hon pillat bort klistermärkerna på hennes bil..

Vad ska man göra idag då och i helgen? Patrik skulle vara hemma i helgen medan de andra skulle på Öl och Whisky mässan och ville att vi skulle komma dit. Men jag vill inte sova kvar där... Sist sov jag knappt alls.. Bilar som körde utanför, fjortisar med tuta kl 4 på natten och Fredrik och Henrik som satt och pratade med tv'n på högsta volym.... Inget jag vill göra om!

Jag trivs bättre häär, där jag kan sitta i min säng och lukta på min nya bok! hihi!

Nu ska jag mysa i soffan till ljudet av irriterande borrar och titta på barnprogram med Tindra!

Puss puss!

P.s: Life is on its way up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0