Ett tag sedan..

Hej igen!
Det var ett tag sedan!

Jag har inte haft någon ork att skriva. Färkylningar som avlöser varandra och annat skit runtomkring gör att jag verkligen inte orkar.. Plus att det inte finns så mkt att skriva om... Händer inte så mycket nu...

Det roligaste är väl att jag ska åka och kolla på den där araben nästa helg! Jag hoppas verkligen vi går bra ihop och så! Jag saknar ridningen så förbannat mycket! När man ser alla andra med sina hästar och medryttarhästar... Man kan ju inte bli annat än avundsjuk! nu hoppas jag bara på att mamam och patrik går med på att ha henne några timmar på helgerna så jag kan rida! Hon kan säkert följa med någon gång sådär om jag inte ska rida...
Och jag hoppas på att man kan få träna och tävla! åtminstone någon clearround eller LC!

Mamma kanske ställer upp och är min privata tränare!? ;) hehe!

Men hon som äger hästen verkade vettig i alla fall när jag pratade med henne. Dom är nyinflyttade i Norrtälje så det vart lite virrigt med förklaringen på vart stallet låg. Men jag vet bara ett stall där så det måste vara det! ;) hehe!

Nu blir det korv med bröd till Lunch!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0