♥ Freddie ♥ Queen ♥

Woho!
Fick min poster idag! Kan hämta ut den på Kryddan!
Nu ska jag bara höra med Deson om han kan rama in den på fredag! Om chefen inte är där då.... Annars får jag väl betala fullt pris, men det är ju så dyrt... Eller jag får väl 15% rabatt eller vad han sa....

Men jag ska ha min poster på väggen snart! Åh som jag har längtat!
Gud jag låter som värsta nörden! hahaha! Men Queen är ju fan det bästa bandet som någonsin existerat! ;) Och just det motivet med Freddie är ju sjukt snyggt!

15% Off
Queen Poster
Det exakta motivet!

Sjukt snygg eller hur?




Kommentarer
Postat av: Bosse

I en förhoppning att göra dig lite avis, så kan jag berätta att jag såg Queen på isstadion 1977. Men så snygg vet jag inte om jag tyckte han var... :)

2009-09-07 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0