Porrigt med Bagge!

Jag måste bara berätta om min dröm jag hade i natt! haha!

Jag var i något badhus med en massa folk som jag inte känner. Och på poolkanten satt Idoljuryn bakom sitt bord och kollade på alla som badade. Helt plötsligt hoppar Anders Bagge i vattnet och simmar fram till mig. Han lyfter upp mig och börjar dansa någon slags undervatten dans med mig! haha!

Då börjar alla gå därifrån en efter en men Anders säger att jag ska stanna. Vi går upp och sätter oss vid deras bord. Då kommer Laila Bagge och han sliter ner mig under bordet medan de pratar. När hon gått och det är tomt i badhuset går vi därifrån. Och istället för att komma ut, utomhus, så kommer vi in i något stort rum med en konstig japansk våningssäng där Tindra ligger och sover!

Då lyfter han upp mig och frågar: Hur gärna vill du ha sex med mig? *Hahahaha*
och jag svarar: Enligt Aftonbladet är så det 53%! haha! (vet inte om jag läst den frågan IRL eller om det bara var i drömmen) *Dör av skratt*
Och så slänger han ner mig på sängen och drar av mig mina byxor!! Men då kommer jag på att jag inte kan ha sex för jag ska på "ett viktigt möte" *haha* så jag reser mig och tar på mig byxorna igen!

Och då vaknar Tindra i sina konstiga säng men kommer inte ut för det är typ plexiglas för och jag måste fälla ner hela väggen för att få ut henne!

Och sen vaknade jag... I chock!! haha!



(Jag har utelämnat några barnförbjudna detaljer och meningar som sades! haha!)

Helt klart den sjukaste drömmen jag haft på länge!! hahaha!
Anders Bagge är ju inte ens i närheten av snygg!! Inte sexig nånstans! *Ryser* haha! Undrar vad den drömmen betyder.. haha! Jag kommer nog aldrig glömma den här drömmen! Fy fan!

Uppdaterar med senare!!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Kim

Mardröm ;)

2009-09-27 @ 14:09:21
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: J

Du är en sjuk människa Teri :)

2009-09-28 @ 11:41:32
URL: http://eng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0