Rättelse!

Fick ett sms av mamma i morse där hon berättade att Tindra hade inte åkt FRAMÅT (Bakåtvänd men bilen rullade framåt tänkte jag..) i Idas bil, utan hade suttit i framsätet (Fast bakåtvänd)! Så hon menade nog att hon satt fram i bilen! hihi!

Men hon är söt lilla Tindra!

Och Ida
: JA! Vi borde ses oftare! Du får säga till någon dag då jag och Tindra kan komma och sova över!! ;)
Och hoppas Lucas gillade gåstolen och gungan! ^^


Idag är det både tråk och kul göra! Jag ska lämna papper till Soc (Tråkigt) och så ska jag hämta ut min Ramones poster (Kul!) som kommit! hihi! Och så måsta jag ringa lite... Inte så kul...

Jag är sjukt trött! Men det är mitt eget fel! Så jag ska inte gnälla! :)

Nej nu ska jag börja göra oss i ordning! Det kan ju ta ett tag!

Just ja, inget dagis den här veckan! Men på Tisdag får hon komma tillbaka igen! Hon blir så rastlös och klängig när hon inte får vara på dagis och det är inte kul för någon av oss! jag tycler att det är helt sjukt att man måste öka i timmar för att man KANSKE kan få jobba mer än 15 en vecka eller två... För att se kanske inte få jobba alls.. Som nu...
De borde ju lixom bara "lägga på lite extra" och så får man betala för hur mycket barnet är på dagis "just då"... om någon förstod vad jag menade? Men men...
Nu löste vi det ju typ... Känns lite jobbigt bara att hon ska behöva vara hemma en vecka bara för att jag jobbade två/tre dagar en vecka... Det är ju inte kul för henne heller!!
jag tycker att det är mysigt att ha henne hemma! Men hon vill ju leka med de andra barnen!

Ja ja.. Nu slutar jag här innan jag blir arg! ;) På "mitt" dagis sen så ska jag ha andra regler! ;) hehe! Inte styrt av kommunen d.v.s! Men ändå efter läroplanen såklart! haha! Drömma kan man ju!

Nej..


Puss puss puss!!

Kommentarer
Postat av: cicci

Vilken tur att hon sitter bakåtvänd :-)

2009-09-25 @ 11:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0