Snott av Ida! ;)

Lite onödiga fakta!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången? Nope!

2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja..

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? Eeh.. Nalle vitaminer? ;)

4. Vad åt du senast? En rostmacka med Emilskinka!

5. Har du fått någon komplimang idag? Nej.. Inte än! ;)

6. Har du varit med i en rättegång? Nej. men kunde ha vart!

7. Är du polare med grannarna? Nja..

8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska och lite Tyska tror jag? Engelska med!

9. Vilka länder har du bott i? Sverige

10. Senaste piercingen? Har ingen!

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Hmm... När vi åkte till morfar tror jag?

12. Gay? Nope..

13. Har du däckat/spytt för att du druckit? hehe jo...

14. Har du äggat någon? NE-EJ!

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej, men hade vart kul å prova! Mamma? ;)

16. Har du varit på stranden? jupp!

17. Har du haft en stalker? Moahaha! nej.. Bara på låtsas..

18. Minns du dina/din musiklärares namn? Hmm. jag hade så många.. Ola minns jag iaf!

19. Hur bra är din syn? Det vette fan! haha!

20. Har du varit på ett party? Ja

21. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Hmm... Jag tror det!

22. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Det beror ju på vem "du" är!

23. Har du varit utomlands? Japp

24. Har du sett din bästa vän naken? Nä det tror jag inte! Jo en av dom! Eller två.. haha!

25. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Hmm.. Minns inte att jag vart på nåt bröllop! Pernillas och Niclas då kanske! om det räknas?

26. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? NO SHIT?

27. Var är dina syskon just nu? Lillebrorsorna jobbar nog tror jag! Syrran är i skolan hoppas jag!

28. Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag vill inte minnas.. men drömmen om Bagge... *Ryser*

29. Vem ringde dig senast? Mamma!

30. Vilken tid gick du upp imorse? 07.45

31. Vad ska du göra i helgen? jag hoppas på att få umgås med Ida!

32. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Hm.. ja det kan jag tyvärr inte berätta för er! hehe!

33. När var du riktigt sjuk senast? Hmm.. influensean när jag var 17 tror jag!

34. Vem är den senaste kändisen du tog på? HAHA!

35. Vad finns i din bakficka? Notiingah

36. Har du färglinser? No..

37. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Somnade med ett leende på läpparna! :D

38. Vad är det första du gör på morgonen? Önskar att jag fick sova mera...

39. Vad ska du göra efter det här? Städa som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja det är väl en vanegrej. Skönt att slippa lyfta av hela stora sittdelen för att byta håll!

2009-09-30 @ 10:33:11
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha, så det är lika bra att jag vänjer mig vid att vara blödig menar du? ;) Jag kommer att skylla på "efter graviditets hormonerna" i sådana fall. ;)

2009-10-01 @ 09:53:23
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0