Svara?

Svara på frågorna  i  kommentarer!!



1. Tror du att vi fortfarande håller kontakten om ett år
?

2. Tror du att jag testat droger ?

3. Tror du att jag varit full
?

4. Tror du att jag har rökt/snusat
?

5. Tror du att jag har haft sex?

6. Litar du på mig?

7. Hur mycket tycker du om mig på en skala av 1-10 ?

8. Om du fick reda på att jag bara hade 1 månad kvar att leva vad skulle du göra då?

9. Har ja någonsin sagt nått snällt/fint om dig till dig ?

10. Vad tycker du att ja skulle passa att jobba som?

11. Vet du något ja gillar mycket?

12. Säg något ärligt till mig som du verkligen menar , vad som helst
!

13. Skulle du kunna pussa mig på munnen?

14. Tänker du kopiera denna så ja får svara på din?

Kommentarer
Postat av: Ida

1. Jag tror inte jag vet att vi kommer det =)

2. Nej det tror jag inte

3. Haha jag vet att du varit det :p

4. Ja

5. Hur kom Tindra till annars?!?

6. Yes I do

7. Mer än tio på skalan

8. Spendera så mkt tid jag bara kunde med dig

9. Ja det har du gjort =)

10. Hjälpa andra människor

11. Coca cola :p

12. Älskar dig!!!

13. Ja =)

14. Nej för den finns redan på min blogg :p

2009-09-30 @ 13:13:21
URL: http://frokenmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0