Sötnos!

I morgon ska Tindra ta dagis foto!!
Ska bli så kul att få dom fotona sen! :) Så kan man ge till alla i släkten! Hon kommer ju smila till sig eller bli så blyg att hon ser sur ut! ;) Sötan!
Hon ska iaf ha sin nya Mimmi Pigg tröja! hehe!

Idag fick hon ha sin nya Ramones tröja på sig och dagisfröknarna tyckte det var jätte coolt! hihi! Då skulle de se Kiss trjönan med Gene Simmons på! ;) hehe! Men den hade hon på sig igår när vi gick och handlade.. Och så fick hon en glass och så var den skitig...

Tur att jag har tvättmaskin! ;) Fan hon kanske skulle haft den på fotot? hehe! Nä det blir lite väl... Mimmi tröjan bli bra!

Sötaste ungen i världen! ;)

 

Vad ska man fördriva tiden med idag då? Nu är Tindra på dagis och jag kollar lite jobb och kikade in på ridskolans hemsida... Jag är så sjukt sugen på att börja rida! En dag i veckan passar ju bra! Men det är ju så förbannat dyrt! frågade Sazza vad det skulle kunna kosta och hon sa ungefär 1500 per termin! hon skulle kolla upp det mer exakt sen...

Ska kolla Rimbo ridskola oxå... Men det känns lite långt... Men om mamma oxå ville börja rida där så hade det ju vart perfekt! *Flirtar*

Ååh jag måste hitta ett jobb nu så jag har råd med allt jag vill göra! Men då har jag väl förstås inte tid istället...
Men jag saknar hästarna och ridningen såååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och jag måste ta tag i körkortet oxå... Varför kan jag inte vinna något på mina trisslotter? Kanske ska satsa på hästar istället? köpa en Harry Boy eller nåt? Men jag har ju aldrig sån tur i något spel....
Det mesta jag har vunnit är 75 kr på en trisslott som jag köpte nya lotter för och inte vann något alls på....
Kanske spela med pappa på lördag?

Nej nu ska jag kolla mer jobb... Ser mer och mer ut som att jag blir tvungen att flytta om jag ska få jobb.... Vilket jag hellst inte vill eftersom jag inte vill att Tindra ska behöva pendla för att få träffa sin pappa, mormor, Bossen m.fl... ALLY! haha!

Ja ja...

Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Hästarna finns i mitt stall ;)

2009-09-01 @ 11:10:03
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Nej jag söker ryttare till Musse, Wilma och Chalet. Måste lösa allt inför vintern.

2009-09-01 @ 13:23:47
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: sandra

Jaa!! Det är såå kul med dagisfoton! :) ser fram emot det jättemycket !! hehehe... de är ju så söta.. hoppas allt är bra med dej och lillan!! kram sandra och isan

2009-09-01 @ 21:12:40
URL: http://sandrakey.blogg.se/
Postat av: sandra

Jaa!! Det är såå kul med dagisfoton! :) ser fram emot det jättemycket !! hehehe... de är ju så söta.. hoppas allt är bra med dej och lillan!! kram sandra och isan

2009-09-01 @ 21:13:36
URL: http://sandrakey.blogg.se/
Postat av: Kim

Det är så synd att du inte också bor i Älmsta. ;)

2009-09-02 @ 11:06:00
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0