var är Tarzan?

Jag är lite orolig....
Jag har inte sett skymten av min katt Tarzan sedan igår morse när jag släppte ut katterna innan det var dags för oss att gå till dagis! Alltså strax innan 9 igår...
Jag ställde ut lite mat i natt och det var slut i förmidags, men det är ju inte säkert att det är han som har ätit den... Vill ju inte ha altandörren öppen i natt för då kommer jag frysa ihjäl och hela lägenheten kommer säkert bli full med mygg! Men jag har den öppen tills jag läger mig iaf...
Jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka snart... Jag vet ju att han klarar sig ute, till skillnad mot Ceacar som är värsta mesen! Men man blir ju orolig att det hänt något ändå! Han har alltid vart hemma till kvällen innan... Men men, det går säkert bra.... Hoppas jag!

I morgon ska vi åka och träffa min morfar för första gången i mitt liv! Eller ja, vad jag minns iaf! Det ska bli kul! Lite nervöst kanske.... Men det får jag berätta mer om i morgon! Kanske t.o.m tar med kameran!

Nu ska jag kolla på tv igen..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0