Älskade skrutta.....

Vad jobbigt det här är.... Inte nog med att Tindra är gipsad, hon är dålig i magen och har diarré samt att hon kaskadkräktes en gång tidigare idag.... Det har inte kommit mer kräk sedan dess och hon är pigg och glad. Så man får väl hoppas att det var allt godis vi åt tidigare idag... Det är jobbigt att se ens barn såhär och inte kunna göra något. Jag vill bara slita av henne gipset och "vips" så är hon frisk! Men det funkar ju inte så tyvärr....

Igår natt baxade jag in min bäddmadrass i hennes rum och sov där med henne, samma i dag... Vilka mardrömmar hon måste ha. Hon vaknade i natt och skrek "mamma, mamma, mamma!!" och verkade väldigt rädd. Då var jag glad att jag låg precis nedanför henne och kunde ta hennes hand och lugna henne på en gång.

Hon har pratat om en "gammal gubbe" som heter Ivan! Det är ännu en anledning till att jag vill sova inne hos henne, för att se om det finns något där. Vsserligen är hon nog mer mottaglig än vad jag är och jag somnar ju på studs nuförtiden.... Men när hon pratar om något och nämner det vid namn, ett namn jag inte tror att hon hört föut eller inte så ofta iaf så blir man ju lite nyfiken. Och "gubben" bor i ett av hörnen i hennes rum säger hon. Ja ja, vi får se. Jag brukar försöka prata om det då och då och när storyn är den sama hela tiden så vet man ju att det inte är bara fantasi.. Fantasi är ju när de går över gränsen.

Min EKG-dosa håller på att ta livet av mig! Det kliar och gör ONT under plåstrerna och jag kan sätta en femma på att jag är alldeles röd och inflamerad under.. Men jag får ju inte ta av den så jag vet ju inte... Eller jo jag får ju, men då måste jag byta påster och skriva det i dagbokspappret... Kanske ska göra det? Så jobbigt är det ju inte! haha! Jag gör't! Sen ska jag lägga mig brevid skruttan och sova! Det vart sent idag....

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Läskigt om hon ser spöken.

2010-04-08 @ 22:32:23
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Tycker du ja ;)

2010-04-09 @ 09:15:45
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0