dösnack...

Mensvärk och magknip är ingen bra kombo! Det har gjort mig grinig och trött hela dagen idag... Men magen är bättre idag än igår så det är bra! Jag har vart så trött de senaste 2 dagarna att jag inte ens kunde glädja mig åt mitt mvg på samhällskunskaps uppgiften! Jo glad blev jag ju! Såklart! Mycket förvånad dessutom! Men inte så att jag hoppade av stolen och började dansa "the running man" direkt! ;)

Idag åt vi middag hos mamma. Det vart bara jag, Tindra, mamma, Nicklas och Johanna. Bosse var borta med jobbet. Lite trist men vi ses ju nästa vecka!

På tisdag åker ÄNTLIGEN Tindras gips av!! Som vi har längtat! Det första vi ska göra när det är av är att BADA! Tindras hårbotten är som om någon smetat smör i den... Äckligt värre! Har fått tvätta henne med våtservetter (Inte så poppis!!) men det är ju lite svårt att tvätta hårbotten med servetter.... Hon ska få ett låååångt skönt bad med bubblor (om hon vill ha) och dubbel dos med schampoo (oavsett om hon vill eller inte!) så att hon blir riktigt ren!

Jag är sällskapssjuk... Vill kramas... Massor! Men det får vänta till näst nästa helg. Då "firar" jag och Tobias hela 6 månader! haha! Fast det känns som att vi kännt varandra längre än så! Vi började ju egentligen prata i juli tror jag? men träffades inte förräni slutet på aug/början på sep tror jag!? Shit jag minns ju inte sånt.. Datum och skit... Glad att jag kommer ihåg min egen födelsedag (knappt!) och när min dotter är född! haha! Men 6 månader är det nu... 6 månader och min kärlek bara växer! Underbart!

Och på lördag fyller min älskade bästaste vän Ida år! Men det verkar inte som att jag kan komma och fira med henne och vännerna..... :'( Lite trist när vi nästan aldrig ses och speciellt inte festar tillsammans... Vi har inte festat ihop på ett år, ja exakt ett år på hennes födelsedag!! Nej nu ljög jag ju... Midsommar oxå! haha! Men två gånger på ett år....

Ida; Vi får se till att skaffa tid när vi båda är barnlediga, har pengar och lusten att partajja (och vännerna kan vara med!) någon annan gång.. Jag är hemskt ledsen älskade vän, men ni får ha kul utan mig... :'( Hoppas att du får en toppen-födelsedag!!

I morgon ska jag skriva min eng-uppsats lite snabbt sen ska vi har "mor-dotter dag". Tänkte gå förbi H&M och chansa på ett gratis presentkort, men jag är inte så desperat att jag kliver upp tidigare och stressar iväg för 100 kr... Det är faktiskt sällan som jag hittar något jag gillar på H&M dessutom.

Nej nu ska jag kolla lite på min nya (och sjukt billiga!!) rosa telefon som ligger på laddning och sen sova!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0