Old ladie...

Jag börjar bli gammal.... *Gråter* Fast än jag aldrig i hela mitt liv gillat kaffe så har jag hela förra veckan, av någon konstig anledning, vart sugen på kaffe! Ja så jag köpte mig lite kaffe... Drack halva och det smakade väl inte toppen direkt. Men så drack jag en till kopp igår och gissa vad? Jag köpte mig en jävla kopp kaffe till idag!!! Vad är det för fel på mig? För varje klunk så tänker jag: "uäää, men den här var godare än den förra..." jag skrämmer mig själv! haha! Men det blir väl så när man börjar bli gammal! (Inte vuxen! Gammal...)

Jag sover så himla dåligt om nätterna... Jag tror jag behöver en ordentlig sovmorgon!! Jag är så trött om dagarna att jag knappt orkar tänka.... Matten idag gick väl sådär, det gick upp ett litet ljus i mig men jag har fortfarande svårt för det där med PI och ^² när, var och hur när det gäller cirklar... *Suck* Tur att vi får ha vårt "fuskpapper" på provet!! Men ska jag vara såhär trött på provet om några (FÅ!!) veckor så kommer det gå åt helskotta!

Tur att jag åker till Tobias i morgon så jag får sova lite! ;) Får se om det blir party i morgon eller inte.. Jag är inte så taggad med min huvudvärk som jag haft sedan i fredags.. Men den är bättre idag iaf! Skönt det! men när man väl är där så vet man ju aldrig! hehe!
För mig spelar det ingen roll så länge jag får vara med Tobias! Det är ju faktiskt vår halvårdag i morgon! hihi! Tänk att han stått ut med mig så länge!! Det tackar jag för! Dessutom sa han att han kan stå ut lite till! ;) ♥

Snart är det dags att hämta lillskruttan! Jag är hungrig.... Och arg på min dator!!
Ikväll ska vi äta middag hos mamma i vanlig ordning! :D Tackogratäng skulle det tydligen bli! Ja jag vet det för att när jag var på flygis träffade jag på min halvt döende (Men väldig söta!) lillebror som skjutsade hem mig! Han är snällsate bästaste i världen! ^^

Nej nu ska jag sluta tråka ut er....

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0