April 21, 2010

Oj nu var det ett tag sedan jag skrev! Jag har inte haft tid eller lust helt enkelt....

Tindra är här hemma nu iaf och går på dagis! Det går super bra och alla är impade på hur hon kämpar med sitt gips! Det är skönt att ha skruttis hemma nu även om hon har vart i sitt "jag-kan-själv-mode" och vart fruktansvärt hysterisk ibland! Igår ville hon allt och inget på samma gång och när hon insåg att hon skulle förlora mot mig så försökte hon allt för att jag inte skulle vinna helt! haha! Hon ville ha sista ordet och få som hon ville oavsett vad det var! ;)

Jag: - Nu går vi till sängen och sover!
Tin: - NEJ JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!
Jag: - Då går jag utan dig.. *Börjar gå*
Tin: - NEEEEEEJ!! Vänta på mig!! *Jag stannar*
Jag: - Kom då så går vi.
Tin: - Ja... Jag ska.... *Tittar sig omkring* Jag ska bara klia först.... *Kliar på benet för att fördröja tiden lite*
Jag: - Hahahahaha!!! *I smyg*
Tin: - Så, nu går vi.....

Älskade skrutta! Och vet ni vad hon säger när vi äter middag igår då? Hon fick välja mat... Pizza.... Jag försökte med sallad, pasta, korv m bröd och allt annat gott, men icke! Så jag tänkte att när vi ändå är onyttiga så kan vi köpa påskmust för 5 kr och dricka till middagen. Häller upp ett glas till henne och ett till mig och då utbrister hon:
- Men! Har vi ingen saft hemma? ♥

Jag har fått mina pengar från CSN nu oxå! Skönt det! Fast nu är det ju snart dags att söka för ny period och då kommer det väl bli samma visa igen.... Men jag har ju fått lite extra pengar nu och jag vet inte riktigt hur jag ska prioritera dem! haha! Jag vill tatuera mig och samtidigt vill jag ta körkort! Men även om jag övningskör nu så kommer jag aldrig ha råd att ta nåt jävla fucking körkort.... För de få kr jag kan lägga undan på lektioner räcker kanske till 1-2, max 3 lektioner och sen då? Ska jag vänta på att det ska ramla in mer extrapengar och köra en lektion till 14 månader senare?
Then it is done! Tatuering it is! Körkort kan jag ju gärna ge upp när jag ändå inte kan övningsköra.... Men jag vill verkligen VERKLIGEN ha körkort..... Får vänta tills jag blir miljonär helt enkelt och ta bussen till dess (Som om det skulle hjälpa mig att spara?)

Skolan går bra! Så var det med det.....

Nu ska vi äta middag... Om skruttan vill vakna så att säga.. Har försökt väcka henne i en halvtimma nu, tröttmössan...

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0