Min helg!

I fredags hade jag och min älskade skrutta en "mor-dotter" dag! Den började med att jag stresskrev min engelska uppsats på morgonen/fm. Sen när jag äntligen skrivit klart så sa jag till Tindra: "kom igen nu då så går vi ner på byn och busar!!" och fick till svar: "jag är trött..." Och så somnade hon på vägen ner...
Så det var bara att knata runt på byn en timma tills hon vaknade. Sen gick vi och åt pannkakor! Det var jätte mysigt! Efter det gick vi in på H&M och hälsade på mamma/mormor. Tindra fick åka rulltrappa och tyckte att det var super roligt så vi åkte två gånger! ;)
Sen gick vi till leksaksaffären! Bara för att kolla den här gången. Läskiga leksaker det finns nu för tiden... Och sen gick vi hem! Det var en helmysig dag och på kvällen låg jag med Tindra i hennes säng och kollade på 'Benny' tills hon somnade! ♥

Igår var vi ner på byn en gång till. Åt korv och sen fikade vi med Madde!
Efter det var vi in på systemet. Jag köpte 2 flaskor rött och en liten flaska rött. Det ser så dumt ut med ett tomt vinställ! haha! Sen gick vi runt lite till innan vi gick hem. Jag ringde Tindras farfar och frågade om han ville vara barnvakt och det ville han mer än gärna! :)
Så jag tog min lilla vinflaska och gick till Madde! Men den lilla var inte nog tyckte hon! haha! Sen tog vi taxi till Teatern och då träffade vi på min mamma! ♥ Den var en rätt så kul kväll!

Den hade nog vart roligare om jag inte hade blivit raggad på av typ 40+are hela tiden! haha! En kille var jätte på och hängde typ över mig när jag stod vid baren! Han var gift för 9 år sedan.... Spännande va? haha! För 9 år sedan gick jag i gymnasiet! hahahaha! Tur att jag hade Thomas som skyddar mig! haha!

Mådde inte bra när jag kom hem..... Nästa gång ska jag äta middag innan jag dricker något! Jag har sjukt ont i magen idag! Men lite nyponsoppa fixar biffen! Ska snart hämta Tindra sen drar vi på kalas! Min söta kusin Sara har kalas! Så jag måste klä på mig nu! *Panik*

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh rolig helg! :) Dricka vin i solen snart?

2010-04-25 @ 12:08:11
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0