Älskade barn och fartfylld helg!

Jag stod och tvättade håret över badkarskanten,
Tindra kommer in med en smörgås i handen.
Jag tittar på henne och säger:
"Akta så inte mamma får mackan på rumpan!"
Då tittar hon på min rumpa och säger:
"Mamma din rumpa är randig!"
Haha! Ärliga härliga barn! ;)


Helgen har varit mycket rolig!
Först kom Ida hit i fredags. Vi åt middag hemma hos min mamma och sen åkte vi hem till mig och drack lite vin och snackade skit. Ida sov jätte bra i min soffa! Inga spöken alltså! ;)

Sen på lördag "morgon" plockade jag ut lite hästar att spela på, vi hade tävling innom familjen. När Ida åkte gick jag till pappa och spelade! Mina hästar kom alla 1:a eller 2:a utom två... En galoppade precis innan mållinjen och en kom på så dåligt spår och kom typ på7:e eller 8:e plats.... Annars hade jag haft alla rätt och vunnit lite mer än 70 + 17 kr.... Tror jag det var!?
Sen åt vi middag, stark gryta som jag ska fråga efter receptet på! Efter middagen lekte vi dumma leken "Master".... Men det var inge kul för det gick så dåligt för mig och Mia! haha! Sen spelade vi kvinna mot man eller vad det hette. Jag, Tove och Andreas gick ut till på G efter och det var trevligt!


Nu kom Tindra springande och sa:
"Jag har tvättat håret!!"
och mycket riktigt har hon stoppat in håret under kranen
när hon påstod sig tvätta händerna!
;) Busunge!

Idag ska vi på möte med soc. Jag hoppas det går bra och att hon förstår mig...

I natt sov jag jätte dåligt! Eller jag hade svårt för att somna och tror inte jag somnade förrän någon gång efter 2. Försöker att inte kolla på telefonen när jag inte kan sova.... Men jag funderade redan i torsdags natt om det var dags för fullmåne snart och mycket riktigt så är det fullmåne i natt!
Så om 3 dagar kan jag sova ordentligt igen! Det brukar vara några dagar innan och 2-3 dagar efter som jag har svårt att somna.
Och innan jag somnade vart jag alldeles kall om foten och det sticktes på vaden, som om någon lade en hand på mig. Jag vart inte rädd, utan snarare tänkte jag såhär: "Åh nej, nu måste vi ta hit Micke igen! Och jag måste sluta med pendeln ett tag tror jag.... Var vänlig och försvinn härifrån, du får gärna vara här om du inte tar energi från MIG eller TINDRA och om du låter bli mig när jag ska sova!" haha!
Ingen pendel igår och inte idag! Men ska försöka prata med farfar någon kväll! :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning och klä på Tindra skuttan!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0