G- g- g- gh- gh- ghost!

Jag börjar bli lite nervös inför i morgon... Så pass att jag börjar fundera på att städa en gång till här hemma! Haha! Jag funderade lite.. Undrar om man kan fråga om katten känner av energierna här hemma och om det är .... shit jag såg just något litet och vitt sväva förbi i ögonvrån!! *Scaaaryyy!!* ja ja, om det är något som påverkar honom? Att det är därför han "tussar" och kissar inne!?
Sen är jag faktiskt nyfiken på om han nämner den "vita katten" som jag brukar se! Det tror jag inte, men det skulle vara skoj att veta vem det är! Det är nog den enda "vålnaden" som jag faktiskt sett på riktigt så det är lite häftigt, och att det just var en katt!

Det vart inget tvättande, för jag vill inte ha en stor torkställning stå mitt i v-rummet när han kommer kom jag på.. Kan bli lite trångt då... Så det får bli på fredag om jag inte har annat för mig! Men dammsög gjorde jag! Äntligen! haha! Vet ni hur svårt det är att städa och hålla det snyggt när en galen unge springer runt och sliter i sakerna? Jag vet inte hur många gånger jag plockat i soffan, hindrat henne från att sno mitt tempel och grejerna till det och plockat upp saker som bara tar fram för att visa mig och sen lägger på golvet för att hämta en ny.... *suck* Jag blir matt bara av att tänka på det! haha! Sen är jag ganska bra på att plocka fram glas!! vad är mitt problem lixom? kan jag inte bara använda ett och samma glas eller bara plocka undan efter mig! Allt annat plockar jag bort, men inte glasen! Har två st framför mig nu på databordet som jag ska ta med nu när jag går och släcker i köket! ;)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0