Spöken?

Den senaste veckan har det hänt lite saker här hemma. Här om dagen gick Tindras McDonalds leksak igång som låg på dolvet (En Dart Vader kul-labyrint som låter när man öppnar/stänger den) och jag trodde att det var någon av katterna som kom åt den.
Men idag hände det igen! Och båda katterna låg brevid mig! Jag vart såklart rädd (Vem är inte rädd för Dart Vader?) men gick ut i mörka köket för att stänga av den med Tobias i luren. Sen satte jag mig vid datorn igen och då började en penna som låg plant framför mig att rulla... Jag rörde den inte eller rörde något som kunde komma åt den!

Jag undrar om någon vill mig något. Jag är lite skakis nu och kommer ha svårt att sova av två anledningar:
1: Det är skrämmande! Jag vet inte vem/vad det är!
2: Jag nyfiken på vem/vad det är!

Jag har en stark känsla av att det är någon här, det har jag känt hela dagen fast jag inte ens vart hemma!

Ska jag fråga något trots att jag är lite rädd? Vill jag veta?

Tobias säger att leksaken "buggar"... Men pennan då? Och känslan av att någon smyger på mig som jag haft hela dagen?

Jag bestämde mig ju för här om dagen att "öppna dörren" för det mediala igen. Men jag tror jag ångrar det nu! haha! Ska försöka sova nu med TV på och lampan tänd! haha!

Puss och spökiga kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0