Tindra och ölen!

Idag när jag hämtade Tindra på dagis skulle de precis äta mellis så jag satt med dom under tiden. Det var en tjej som skulle sluta idag så hon bjöd på bullar och hennes mamma gav deras fröken en flaska vin eller något sånt (En stor glasflaska var det i alla fall!) och Tindra sa till mig:

T: "Mamma vad är det? Öl?"
J: "Shhhh!! nej, nej nej!"
M: "Vad sa du?"
T: "Vad är det?"
M: "Det är väl någon dricka av något slag.."
T: "Är det öl?"
J: "Neeeeej! Det är ju inge gott! Saft är mycket godare! Eller hur?" *Nickar instämmande*
T: "Aah!"
M: "Vilken saft gillar du bäst då?"
T: "Den rosa!!"
M: "Hur smakar den då?"
T: "Som öl!"

Nu har jag skällt på pappa P och sagt att prat om öl är förbjudet! ;) haha! Undrar vad de tror på dagis! haha! Tokiga unge!

Idag på kvällen har vi lekt i Tindras prinsess tält och bakat chokladmuffins! Mums! Snart ska jag lägga Tindra och skriva lite mer skolarbete. Sen måste jag sova jag med för jag är sjukt trött.... *Gäsp*
Sen har jag vart ut till hästen idag oxå! Det gick väl sådär... Bara å läsa!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0