Top 3!

Nu har jag sorterat top 3 av de bästa kommentarerna jag fick igår!

  1. Jag står i kön till baja majan i spöregnet, två killar kommer fram: "Hej! Vi måste bara få säga att du är otroligt vacker!" *Smickrande* :D
  2. Springer in i kön till drickat, en kille tränger sig och jag vill oxå med: Jag: Får jag låtsas känna er? Han: ja ja kom du! Är du blöt? Jag är blöt! Kolla in brösvårtan! Styyyyv!
  3. På väg hem och frågar en funktionär efter snabbaste vägen till bussen, en halvt onykter kille kommer fram och säger: Men gumman! Varför har du gråtit? (Det ösregnade!!) ;)

    Hahaha! Awesome!!
Sen chockade jag tydligen min mamma oxå! Vi stod i kö och var nästan framme för att beställa. En tjej kommer springande och frågar om jag kan beställa åt henne oxå. "Nej ställ dig i kön som alla andra!" Sen frågade jag henne om hon kunde kissa åt mig, så mkt ville jag köpa åt henne! ^^ Men har man stått i kön i regnet så är det sista man vill att göra en tjänst till någon annan som vill fuska! Vill hon supa får han fanimig göra som alla andra och köa! PUNKT!

Nu ska jag plocka ur löshåret, fixa te och krypa ner i sängen! Bara grannungarna slutar härja så kan man sova sen!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0