Gone, gone, gone!

Jag är så.. Borta.... Jag vet inte vad jag ska göra eller ta vägen! Det är som att slitas mellan en kärlek och en annan! Att vara andra till lags för att de ska må bra, eller vara självisk och må bra själv. Ja jag har tänkt på allt! Jag har planerat i minsta detalj och jag kommer orka! För jag kommer att ha mina vänner....

Jag har så jäkla mycket skit jag vill bara ösa ur mig, men jag vill inte hänga ut någon eller säga något så någon tar illa upp. Tydligen är jag lätt att misstolka och har svårt att förklara på ett sätt så att alla förstår.. Så då skiter jag i det istället....

Jag vill bara ställa mig på ett berg och skrika rätt ut! Jag vill ta en slägga och... Nej då kommer jag bara skada mig själv förresten.. Jag vill bara slå skiten ur en boxningssäck eller något liknande och sedan sätta mig ner och gråta..

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu ska jag ta mig en treo och sen... Sova eller nåt..... Funderade på ett glas vin, men jag dricker inte en hel flaska själv på så kort tid.. Eller? Alltså, inte på EN DAG, utan under flera dagar, för er som missuppfattar saker lätt.... Jag dricker inte en flaska på en vecka och måste då kasta! Vilket känns onödigt om jag bara är sugen på ett glas! Get it?

En bra sak är i alla fall att jag har mina vänner! ♥ jag har sagt det förr och säger det igen: Jag ska försöka bättra mig på att ses! Ska bara ringa SL och UL och hota dem så de sänker priserna på bussresor! ;)

Nej, fuck off....
Puss och typ kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0