Nu har han varit här!

Wow... Nu har Micke varit här, mediet! Det gick fort fram i början, han fick direkt kontakt med en gammal kvinna. Hon hade arbetat med att tvätta mattir i sitt liv och var lite trött på det! ;) Hon tyckte att det var orättvist och ville inte gå över till andra sidan för att hon var rädd att hon skulle behöva tvätta mattor där med. Anledningen till att hon var hos oss var för att Tindra är/var väldigt öppen och ser mer än vad hon borde, så hon hade sett den här kvinnan och hon märkte det, så hon följde helt enkelt med oss hem.
Han var en rar gumma, hon gillade vår familj och tyckte mycket om mamma! ;) Det kändes som henens familj hade hon sagt, som att hon passade in här. Därför stannade hon kvar här. Men hon tog massor med energi från mig för att kunna vara kvar, därav anledningen till att jag varit så trött och inte trivs så bra här hemma.

När vi skulle få över henne till andra sidan ville hon hålla min och mammas hand, som att tacka för att hon hade fått vara här med oss. Micke brukar inte låta andar röra människor, men han tyckte att vi var så pass starka och öppna att vi kunda klara det. När hon satte handen på min hand så började det pirra och stickas i handen och upp i axeln. Det var så coolt! Och när hon gick över så försvann det. Mamma kände ingenting tror jag, men han sa att det är kanske 1 av 100 som känner något!

Sen var även mammas mormor där. Men det visste mamma redan! Hon hjälpte till när vi fick lite healing och påfyllnad av energi som tagits ifrån oss. Och hon bad om tillåtelse att få vara med mamma, vilket hon självklart fick! ;)

Han berättade även om min "guide", en ung, vacker kvinna som han liknade vid Tingeling, så det smaknamnet fick hon! För det strålade lixom om henne.
Micke frågade även om han fick prova lite saker med mig. Först fick jag prova att heala mamma. Jag bad "Tingeling" att föra över enegin mot mamma. Det gick ganska så bra, mamma kände att det stack lite när jag satte mina händer över hennes!

Sen plockade han fram en pendel och sa "alla kan få en pendel att röra sig, det är bara att röra handen såhär. Men om man ber guiden att hjälpa till så får man rätt svar." Sen visade han mig, ja, nej och fråga om (Typ om man inte vet svaret eller om det är både ja och nej svar). Sen fick jag prova själv!
Jag koncentrerade mig på pendeln, bad "Tingeling" att hjälpa mig och visa mig ett JA... Då började den pendla höger till vänster. Sen bad jag henne visa mig NEJ, då pendlade den fram och bakåt. Sen bad jag henne visa mig FRÅGA OM, och då snurrade den runt. Och jag SVÄR på att jag inte rörde handen! Jag kände lixom hennes energi flöda genom mig, som om man hade varmt vatten i kroppen och det sticktes i händerna,ansiktet och axlarna.
Han sa oxå att det var väldigt starkt den pendlade för att vara första gången! ;)

Vi pratade lite om tarot en stund och han spådde mig för att visa. Sen var det dags att stänga ner Tindra lite. Han satte sin hand över min och jag skulle blunda. Jag skulle tänka mig henne framför mig, sen skulle jag tänka att det var som blommor över olika mediala punkte över hennes kropp som jag skulle sluta så att de blev som knoppar. Det var svårt, vissa blommmor ville inte alls stänga sig och jag fick kämpa lite. Men det gick! Så jag hoppas att Tindra ser och känner mindre nu!

Sen skulle han gå runt och ta bort det sista "dammet" av den gamla damen och då fick han även kontakt med farfar ♥! Det som jag var så orolig över... Men det gick bra! Farfar frågade om det var ok att han kom närmre och stannade här med mig, och självklart fick han det. jag fick även känna hur det kändes när han var i närheten. Jag kände alla känslor, han var ledsen och glad på samma gång. Jag fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna! Sen kände jag bara lycka och glädje.
Sen ville även farfar tacka mamma och hon fick en kram! Det gjorde att mamma började gråta... Vilket jag förstår.. Det kommer jag oxå göra ikväll när chocken lagt sig! Sen gick han iväg en stund.
Då frågade Micke om han hade gått bort hastig, för farfar hade inte alls velat tala om det! Men han frågade inte mer än så av respekt för farfars önskan.

Han pratade även mycket om mitt förflutna, saker han omöjligt hade kunnat veta om. Han pratade även om Patrik och Tobias. Han sa att det är sällan man hittar någon som inte är far till barnet som det klickar med mellan barnet och "den nya", men att så inte var fallet med Tindra och Tobias. Det gick jätte bra där! :D Och han var trygg för både mig och Tindra! ;)
Han frågade om Tindra såg saker borta vid Varghedsbron och längs Lommaren och jag har ALDRIG sagt till någon att hon flera gånger inte velat att vi skulle gå den vägen för att det var läskigt och hon har även nämnt "den" ett par gånger där... Det var tydligen mycket andeväsen just runt Lommaren!
Så ni vet alla som nattbadar där! ;)
Det var ju även där den här gumman följde med oss ifrån! Han nämnde även mina funderingar om framtiden, på PRICKEN! Och han sa att han sällan talar om framtiden, men att mina mår var rimliga och kunde uppnås! Skönt! Men jag måste ta rätt väg och sortera bort de tunga sakerna och börja med de lätta!

Han berättade även att både jag, Tindra och farfar är sånna som ska bo ute i skogen typ (och att mina funderingar på det stämde, för Tindra var en sån som ville springa på gräsmattan!)! Att vi behöver stora ytor. När han pratade om farfar så nämnde han havet, klippor och skogen.. Och det var precis farfar, han älskade det! ♥ Det var då jag blev säker på att det var farfar han pratade om!
Han sa så mycket som stämde....

Sen vart jag strängt beordrad att sluta experimentera hemma.... :( Men det var tydligen farligt så jag ska lyda! Lite fick jag prova på, men inte healing!

Men alltså.. Wow! T.o.m jag som var lite skeptisk till det här... Wow... Det här var awesome! Jag ska LÄTT gå på några kurser för att lära mig mer! Det vill jag ha i julklapp! Tack! ^^ Ska iaf försöka prata med "Tingeling" och farfar lite här hemma, lära mig att känna igen dom!
Så om någon har lust att följa med på en gratis (tror jag det var?) prova-på-kurs med mig så säg till! Jag ringer på direkten! Ju fler desto bättre sa han för det blir roligare då! Kom igen nu! ;) Det blir kul! Man behöver inte vara medial, bara man är öppen för det!

Jag har säkert glömt att ta med något och nämnde inget av det som sades till mamma för det vill hon nog hålla privat!

Efter att han gått så skakade hela kroppen på mig. Jag vart som en kamin när farfar var här och när det släppte så kom chocken istället... Men åh!
Tack mamma för det här!!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Låter både spännande och läskigt. :)

2010-08-19 @ 23:19:56
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Skulle vilja se dig ut och springa, hehe. ;) Okej, jag tror inte att jag själv skulle kunna sova efter ngt sådant. Skulle absolut inte våga sova ensam, låter så läskigt med döda personer som smyger omkring och bevakar det man gör..



Nej du, det törs jag inte.

2010-08-20 @ 10:35:25
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Okej, förhoppningsvis min farmor, mormor eller morfar då kanske. ;) Hade så gärna velat att de fått vara med under Victors uppväxt. Det där med pendeln lät ungefär som anden i glaset. Hur kan han bara komma när du vill? :o

2010-08-20 @ 11:37:48
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: ellen<3

dom som komenterar kanske blir länkade :)<3

2010-08-20 @ 14:50:54
URL: http://ellllllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0