Ett långt och tråkigt inlägg!

Ok.. Nog för att jag gillar radikala förändringar och häftiga detaljer.... Men det här är bara för mycket!!


Denna (klickbara) bild är från bloggen Bokkei som hade gjort om sitt vardagsrum inspirerat efter filmen Kickass. Sorry Bokkei, Maria, men jag tycker faktiskt att det är skit fult! Dessutom är det ett motiv man kommer att ledsna på ganska snabbt... Hoppas du har mycket pengar så du kan göra om när du ledsnat på det!
Och det värsta är att ALLA gillade det! Jag undrar hur många som EGENTLIGEN gillade det och hur många som skrev att de gillade det för att få uppmärksamhet...
Men men, smaken rä som baken! Och tur är väl de? För tänk om alla tyckte lika, hade sett likadana ut och tänkte likadant. Åh vad jag hade hatat alla då... haha! Hon skulle säkert tycka att mitt vardagsrum är skitfult! ;) Fast det tycker jag med så... Äckliga rökgula tapeter som snart tar självmord och trillar ner... Jag hatar att bo i hyresrätt...



Jag vill bo på landet! Och snart vi fann det, att vi behövde nånting i stallet! Å jo förresten, vi köpte hästen. och gnäggilignägg från lilla stallet hörde vi på varje dag... na na na nana.. na na na nana....
Ja men jag vet, jag är trött, nervös, uttråkad och allmänt dum i huvdet... Men visst är bilden fin?
Jag ritade den i photoshop typ 2005/6 nångång. Länge sedan var det i alla fall!
Ett sött litet welsh föl! Undrar om jag ska leka med mallen lite och göra det i fler färger!?


Hur som helst... Jag är hemst ledsen fär vad jag tycker om väggen, men alla har väl rätt till en åsikt!? Jag brukar inte klanka ner på andra, men ja... Det där var bara för mycket för mig för att klara av. Modigt!

Jag ska vara modig och klippa mitt hår såhär! Ja håret på (den klickbara) bilden är ju förstår stylat, men samma uppklippta frisyr ska jag ha! Sandra ska klippa mig så att löshåret passar in bättre och färga håret på mig! Många snällt av henne tycker jag! Billigare än att gå till frisören! ;) Hoppas hon kan klippa sådär nu bara, men det ror jag! Är nog inte så svårt! OCH jag ska inte ha kort hår, bara uppklippt!! Så ingen missförstår! ;)
En blandning av "Emo-Rock-Visual Kei" typ...

Nu skiner solen! Ska fylla i lite papper och göra mig i ordning, sen ska vi gå ut!!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Ida *Meya o Tex mamma*

Håller med dig Tessan. FYFAN va fult! Men smaken är som baken och tur är väl de ;)

2010-08-19 @ 10:44:15
URL: http://idaelisa.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha det var verkligt skitfult! Vem fan vill ha massa kulsprutor på väggen?

2010-08-19 @ 11:17:56
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

det Bokkei gjorde tycker jag var väldigt snyggt och stilrent, men jag tycker att du ritar förbannat skitfult, fast det är som du säger.. smaken är som baken :)

2010-08-19 @ 14:21:34
URL: http://cykhan.deviantart.com
Postat av: Anonym

varför skulle man ledsna på det snabbt? Har du frågat honom om han ledsnat på det? att tapetsera om eller måla om kostar inte så mycket så har man en normal ekonomi har man råd att göra om lätt.

jag tror mer att de som skrev att dem inte gillar det får uppmärksamhet än dem som skrev att de gillade det. jag tycker det var snyggt och det säger jag inte för att få uppmärksamhet.



man får göra om i en hyresrätt oxå.

2010-11-11 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0