Hjälp! PROBLEM!

Det ligger en And på min altan som gått dit och självdött.... Man ser att den släpat sig dit, med en vinge i "släp" och den måste ha frusit så, stackaren, innan den dog... :'( Vill inte släppa ut katterna medan den ligger där, vill inte att de skändar den... men jag vet inte riktigt vart jag ska göra av den... Man kan ju inte gräva ner den, och slänga den i skogen känns så.. taskigt på nåt sätt + att katterna säkert kommer hitta den och släpa tillbaka den... Så vad gör man?

Pratade med pappa nyss och han sa "Ring RB så får de ta handom den!" Smaaaart! Fast de har ju inte öppet nu... Ska man ringa för "akuta ärenden" då? Hmm... Den lär ju inte ruttna över natten, speciellt inte i den här kylan! Men ändå... Är det akut eller inte? Katterna vill ju gå ut.... ;)

Idag åt vi lunch med Andreas! Han är snäll han som bjuder på lunch då och då! Mest antagligen för att han inte vill äta själv, men ändå! ;) hehe! Hemskt snällt av honom! <3
Nu sitter Tindra och leker med en hund som hon fick i present när hon fyllde eller eller två, som kan sjunga och dansa. Som hon är livrädd för men ska ändå ha den sjungandes! haha! Så fort jag lämnar henne med den springer hon efter mig, livrädd! hihi!

Idag fick jag min efterlängtade Maid-dress!!! :D :D :D
Det ringde på dörren och ett bud stod där med ett paket som jag med min x-ray syn såg innehåll min klänning! hehe! Nej det var faktiskt den kinesiska texten som avslöjade den.. ;) Men jag var ju tvungen att prova den på en gång såklart!! Lite smått besviken på att ärmarna inte var som de skulle.. Jätte konstiga, så de måste jag sy om! Och bandet runt halsen var gigantiskt och mameluckerna för långa! Så det ska oxå fixas. Kanske måste fixa så den sitter åt lite mer upptill, utan att sy in den, för då kommer jag inte få på den...
Men såhär ser den ut på än så länge [Klicka]!! ---------------------->>

Mer händer nog inte idag... Ska fundera över anden och kanske städa lite för det behövs!!!!
I morgon ska jag tydligen på ett litet möte på dagis. De ringde idag. Har en känsla över att det kommer sägas något negativt om MIG på det mötet... Men vi får väl se...

Är sjukt sugen på pepparkakor och mjölk nu! Så jag ska nog... Nej jag väntar förresten... ;)

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som att det är bäst att ringa RB, men tror tyvärr inte att det går under något akut.



Kul att du fått outfiten :) Var söt =)

2010-12-08 @ 17:16:43
URL: http://unelore.blogspot.com
Postat av: Sandra

:D Jag hade tänkt det. Får se om jag hinner få ihop något :) Allt hänger väl på pengar. Lär inte ha allt för mycket eftersom jag kommer vara sjukskriven och så i vår. Men vi kan ju försöka planera tillsammans sen :D

2010-12-08 @ 20:20:08
URL: http://unelore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0