Fun day!

Ja.. Jag har något tråkigt att berätta... Det är nämligen så att jag har FÅTT JOBB! hihihi! (^_^) Som "demo tjej" i butik. Jag börjar i morgon med att dema Pringels nya chips på ICA Flygfyren! Jag är sjukt nervös!! (=_=) Jag hoppas att det kommer gå bra iaf, det blir nog bättre när man väl satt igång och allt är uppe! Det är bara 1-3 dagar i veckan men det är bättre än inget! Det värsta är att jag typ inte handlar på Flygfyren så jag känner mig inte så hemma där. Hade det vart på Coop så hade det känts lite bättre, känns mer hemma där på nåt vis.. Men jag kommer nog få vara där oxå sen!
Så.. På i morgon (fredag) måste ALLA komma och köpa Pringels nya chips och säga att jag är den mest trevliga demo tjej ni träffat! hehehe! De sätter nämligen betyg på mig... (-__-')

Idag har jag även Skypat med min nya vän/penpal Kure! Sjukt trevlig kille, vi pratade i ca 1,5 timma!! Tiden lixom bara sprang iväg. Spännande att se hur andra ser oss svenskar faktiskt. Han sa att i Japan ser de Sverige som det perfekta landet! Visst är Sverige ett bra land, men långt ifrån perfekt! Satt och pratade lite psykologi snack och han höll med mig om att människor lätt kan jämföras med apor! haha! Försökte även förklara "Advents kalender" för honom.. hihi! Efter mycket om och men förstod han vad jag menade! (^_~)


Sen gick jag och Tindra ner på byn och lämnade pengar till min mami, jag köpte fina ögonskuggor och sen gick vi och handlade lite mat. Vi tog bussen hem och nästan hemma kom jag på att vi glömt köpa blöjor! Tindra har ju bara blöja på natten, men vi hade slut. Så vi hoppade av bussen vid Coop och handlade blöjor och hittade även ett par billiga vinterdojjor till mig som är snygga att ha när man har stuprörsjeans istället för mina stora klumpfots kängor. De vita kängorna har ju hål rätt genom sulan... Billiga och snygga-isch. Sen tog vi bussen hem igen! hihi! latmaskar idag!


Nu sitter jag här och fryser arslet av mig... Ska man behöva ha vantar och halsduk inomhus lixom? Jag hatar vintern... Jag önskar mig ett element som inte drar 10000 Kw ström i timmen i julklapp! haha! Värme... Åh! Eller en resa till något varmt ställe i ca 3 månader! Jag har nån slags nerv ryckning i magen så det känns som att jag har en bebis i magen som sparkar! haha! Läskigt....
Tindra gör allt nu igen för att slippa sova.. varannan dag verkar det som att det går bra att sova... Cyotto matte!!

Sådär ja nu är hon tyst.. (^_^) Hon fick lite välling och massor med pussar, så nu ska hon väl sova!

Och jag ska snart krypa ner i sängen och läsa lite. Så...

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis!! Får man försöka titta förbi idag dåra =) Vad glad jag blir för din skull. Skönt att det är några dagar i veckan iaf, mycket bättre än ingenting alls :)

Lycka till idag :D

2010-12-03 @ 08:23:35
URL: http://unelore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0