Dec. 28, 2010

Wow.. It's been a while! Men nu är jag väl typ tillbaka!

Julafton spenderades först med frukost hemma hos mamma, stallet och sen hemma hos mamma igen med släkten! Min morbror fick vara tomte i år och jag tror att Tindra hade en jätte mysig dag! På kvällen gick vi hem till min pappa och firade och det fanns en tomte även där!! Fast jag tror inte att Tindra är så lättlurad, hon fattade nog att det var både Mattias och Norfar! haha! Men hon hade skoj och fick jätte bra julklappar! Jag kunde inte önskat något annat!




Andra, mindre bra saker, har väl hänt oxå. Jag och Tobias har tex gjort slut. Det var mitt val efter mycket tänkande och övervägande och även om det känns väldigt ledsamt så är det nog för det bästa.

I natt
fick Tindra någon typ av nattskräck.... Hon skrek i panik och skakade av skräck och var alldeles speedad. Fjärilarna som hänger i hennes gardiner attackerade henne och flög runt, dalahästen i hennes fönster rörde sig, nappen svävade, gosedjuren pratade och rörde sig, det var lejon och gröna djur på golvet (Snälla!) och spindlar i sängen. Så vi somnade inte förrän strax innan 7 och vaknade runt 11.... Hon var inte okontaktbar, utan vi förde en konversation, så jag vet inte riktigt om det var nattskräck, men jag måste ju hålla koll nu ett tag framöver.
Fick lite tips av Ida att byta påslakan, bädda bort spindlarna och kanske ta bort fjärilarna om hon vill det och av byta plats på sängen. Nu ligger hon i sin säng och kollar på film, så jag tror inte att hon är för skärrad av nattens bravader. Men hon minns allt som hände och det jag sa... Men som sagt, får hålla koll!

Idag blir det nog inte många knop.. Skulle gått ner på stan, men det får nog vänta tills i morgon.... måste till apoteket och banken... men banken får nog vänta tills jag vet om jag år pengar av soc eller inte. De är ju så sjukt bra på att höra av sig... Inte....

Nu ska jag ta det riktigt lugnt, är så sjuuuukt trött!!

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Kim

Misstänkte att ni kanske hade gjort slut, när skedde det? Julafton ser mysig ut. :)

2010-12-29 @ 21:35:56
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tråkigt att höra att det tog slut med Tobias. Fanns det inget att göra för att det skulle hålla? Förlora kärlek är så hårt. Har vart med om liknande själv, därför jag tänkte lämna en rad. Jag ångrar stort att jag gjorde det valet nu..



Kram Sandra

2010-12-30 @ 07:18:39
Postat av: Sandra

Oj.. Jag menar, ångrar att jag gjorde slut med han jag hade. Han försökte allt, men jag va blind. Det va inte förens senare jag insåg att jag gjort bort mig. Fast då va det för sent..=( Om du har på liknande sätt, låt då inte tiden flyta på. För en dag så är han långt bort..



Tänkte bara nämna det, om vi nu har det lika.



Kram Sandra

2010-12-31 @ 00:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0